Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از مسدود شدن زیرگذر شهید کشوری از سمت بلوار آیت اله حیدری به سمت بلوارشهید بهشتی و بالعکس از امروز ۱۱دی ماه خبر داد. 

سرهنگ "ابوالفضل کهزادی"  اظهار کرد: باعنایت به شروع فاز دوم عملیات اجرایی در روگذر تقاطع غیر همسطح شهید کشوری ، پلیس راهور تاپایان طرح در مسیرهای منتهی به زیرگذر شهید کشوری محدودیت های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مسدود شدن این مسیر افزود: مسیرهای زیر بعنوان مسیر جایگزین در نظرگرفته است و رانندگان می توانند به منظور دسترسی به مرکز شهر یا خروج از شهر از مسیرهای پیش بینی شده استفاده  کنند.

مسیرشماره ۱ بلوارشهید بهشتی – خیابان بشارتی - خیابان آزادی ۹- بلوارآزادی  - تقاطع مادر – بلوار اصناف 

مسیر شماره ۲  بلوار شهید بهشتی – بلوار شهدای نوریان – میدان دفاع مقدس – بلوار دانشجو – بلوار مدرس 

مسیر شماره ۳ بلوارآیت اله حیدری – کوچه قائم  – خیابان مدرس ۱–بلوارمدرس 

مسیرشماره ۴ بلوار آیت اله حیدری – خیابان ابوذر غفاری – بلواراصناف 

سرهنگ کهزادی در پایان ابراز امیدواری کرد عملیات اجرایی زیرگذر شهید کشوری در حداقل زمان ممکن به بهره برداری برسد و از همه مردم فهیم و قانومندار استان تقاضا کرد: با توجه به تغییر حجم ترافیکی در برخی از معابر منتهی به این تقاطع ازسفرهای غیر ضرور به محل مورد نظر خودداری و با  خادمان خود در مجموعه راهنمایی و رانندگی که جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی در معابر مستقر هستند کما فی سابق همکاری کنند.

پروژه زیرگذر شهیدکشوری به طول ۵۰۰ متر به‌منظور کاهش۵۰ درصدی ترافیک ورودی شهر ایلام در حال اجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام زیرگذر شهید شهید کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد

حمید صفدری گفت: طرخ  احداث این دوربرگردان در راستای روان‌سازی ترافیک و حذف مسیر اضافه و کاهش پیمایش که یکی از مطالبات اصلی امام جمعه محترم مهرشهر و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه بوده اجرایی شده است.

صفدری عنوان کرد: با توجه به حجم بالای دور زدن وسایل نقلیه در بریدگی معبر اصلی بلوار ارم جنب پارک هامون و همچنین دور برگردان خیابان زنبق، مبحث اصلاح هندسی این مسیر برای تسهیل در تردد خودروها مورد مطالعه کارشناسان این مجموعه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته در بریدگی مذکور طرح دور برگردان شمال به شمال اجریی خواهد شد، افزود: این طرح ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در معبر یاد شده را به همراه خواهد داشت.


این مسئول افزود: اجرای طرح اصلاح هندسی معابر درون شهری در نقاط حادثه خیز و پرخطر، یکی از مهم‌ترین راه کارهای ارایه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ترافیک در راستای افزایش ایمنی و روان‌سازی تردد وسایل نقلیه به‌شمار می‌رود.


صفدری افزود: به منظور اجرای این پروژه و برای خدمت رسانی و همچنین کاهش حوادث احتمالی در این نقطه پر تردد که همیشه شاهد حجم زیادی از ترافیک را دارا می‌باشد، عملیات جدول گذاری و نصب تجهیزات ترافیکی و ایمن‌سازی مسیر نیز صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود