Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@10:45:35 GMT

صحبت های جالب گوتزه بعد از چند سال کابوس وار

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۶۴۷۵

صحبت های جالب گوتزه بعد از چند سال کابوس وار

ماریو گوتزه، ستاره آلمانی در مصاحبه ای صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه یک بازیکن تاریخ ساز در فوتبال آلمان محسوب می شود چرا که او در جام جهانی 2014 برزیل گل قهرمانی مانشافت را در مسابقه فینال برابر آرژانتین به ثمر رساند. با این حال در شش سال بعدی پس از این اتفاق اوضاع برای ستاره آلمانی هرگز خوب پیش نرفت و او روزهای بدی را در دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماریو گوتزه نهایتاً در نقل و انتقالات تابستانی از جمع زنبورها جدا شد و در یک نقل و انتقال جالب به باشگاه آیندهوون هلند پیوست. این ستاره آلمانی حالا در مصاحبه ای جالب می گوید: " از بیرون زمین مطمئناً رسانه ها فشار زیادی روی من ایجاد می کردند. با این حال مهمترین چیز دیدگاه و نگرش من برای پیشرفت کردن است.

 

 

 

 

شاید من بیش از حد روی خودم فشار می آورم و فکر می‌کنم این مهم تر از چیزی است که دیگران از من انتظار دارند یا به زبان می آورند زیرا در پایان همه چیز به شما مربوط است و اینکه چگونه به خودتان نگاه می کنید."

 

گوتزه در ادامه گفت: "اگر به سال گذشته بازگردم مهم ترین چیز برایم بیشتر بازی کردن خواهد بود. هدف شخصی من بیشتر به میدان رفتن است و پس از آن خواهم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. باید سعی کنید که در لحظه باقی بمانید و از شرایط لذت ببرید و همچنین تمام تلاش خود را انجام دهید."

 

 

 

 

گوتزه در باره یواخیم لوو و بازگشت به تیم ملی آلمان: " ما هنوز در ارتباط هستیم. من از 18 سالگی او را می شناسم. من با او کار کرده ام و ما با هم موفق بودیم. او یک انسان خوب، یک فرد عالی، یک مربی فوق‌العاده است. البته من نمی‌توانم به عنوان بازیکن درباره بازگشت تصمیم گیری کنم اما همیشه از آن استقبال می‌کنم."

یوواخیم لوو آیندهوون تیم ملی آلمان ماریو گوتزه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوواخیم لوو آیندهوون تیم ملی آلمان ماریو گوتزه ماریو گوتزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع گرجستانی که به واسطه درخشش در پرسپولیس فرصت حضور در تیم ملی کشورش را یافته، اکنون چشم به دیدارهای باقیمانده و رسیدن به قهرمانی دیگری با این تیم برای جشن با پرچم کشورش را در ذهن مرور می‌کند.

گولسیانی که هفت سال پیش به عنوان بازیکنی 26 ساله پا به لیگ ایران گذاشت، اکنون جشن تولد 33 سالگی‌اش را در پرسپولیس برپا کرده است. او در شرایطی جشن تولد خود را برگزار خواهد کرد که فردا به همراه تیمش مقابل نساجی قائمشهر به عنوان یکی از تیم‌هایی که در آن سابقه بازی دارد، قرار خواهد گرفت.

گولسیانی دومین تجربه فوتبالی خود در لیگ برتر ایران را در نساجی و 6 فصل قبل‌تر دنبال کرده بود. او بعد از تجربه حضور در ذوب آهن راهی نساجی و قائمشهر شد و یک فصل در جمع سرخپوشان کار را دنبال کرد و در ادامه با پیشنهاد سپاهان راهی اصفهان و در نهایت نیز اکنون پیراهن شماره 30 پرسپولیس را بر تن کرده است.

مدافع گرجستانی و گلزن پرسپولیس در دوره حضور در نساجی نیز در گلزنی موفق عمل کرده بود و طی 22 بازی برای این تیم 5 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده بود. اکنون باشگاه پرسپولیس در آستانه جدال با نساجی، با انتشار طرحی از مدافع گرجستانی خود، سالروز تولد گولسیانی را به وی تبریک گرفته است و باید دید این بازیکن در جدال حساس فردا چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • درخواست جالب ستاره جنجالی: دستمزدم را کم کنید