Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان تأثیر شهرداری‌ها در آبادانی استان، گفت: در سال جاری بودجه ۳۴ شهرداری استان قریب به ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده که حداقل ۴۰۰ میلیارد آن در عمران و آبادانی شهرها صرف شده و این تقریباً معادل اعتبارات عمرانی استان است.

هادی حق‌شناس امروز در گردهمایی شهرداران سراسر استان اظهار کرد: خوشبختانه میانگین رشد اقتصادی کشور در نیمه اول سال جاری مثبت شده است و سال بعد یکی از سال‌های مطلوب اقتصادی کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بودجه استان در سال جاری مجموعاً ۱۳۰۰ میلیارد تومان بوده که در لایحه بودجه سال آینده پیش‌بینی بودجه ۱۹۰۰ میلیارد تومانی برای گلستان شده است.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت‌های نوآورانه، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم کارخانه نوآوری استان را با همکاری شهرداری گرگان هرچه سریع‌تر در این شهر ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان نیز در این گردهمایی گفت: در ۹ ماهه سال جاری، بیش از ۹۹ درصد بودجه ۱۵ شهرداری درجه یک تا ۳، بیش از ۸۳ درصد بودجه ۱۱ شهرداری‌های درجه ۴ تا ۶ و بیش از ۵۱ درصد بودجه ۸ شهرداری درجه ۷ تا ۱۱ محقق شده است.

طیبه خلیلی بیان کرد: مجموع مطالبات شهرداری‌ها ۲۵۴ میلیارد تومان و میزان بدهی‌های شهرداری‌های گلستان ۱۳۲ میلیارد تومان است. در سال جاری ۱۰ خودرو عمرانی و خدماتی به شهرداری‌های استان تحویل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی گلستان هادی حق شناس استانداری گلستان میلیارد تومان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

بودجه عمرانی افزایش یافت

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح این جدول، گفت: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است.

وی ادامه داد: هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است. ما بودجه عمرانی را افزایش داده‌ایم و بودجه عمرانی به هیچ وجه کم نشده است، به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6092919 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری