Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید طالبی، بازیکن سابق فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره عملکرد تیم‌ها در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم بازی‌های پرگل در هفته نهم مشهود بود و تعداد گل‌های زیاد در این هفته از بازی‌ها باعث جذابیت لیگ برتر شد. البته شاکله لیگ به ثبات نرسیده است و شاهد بی نظمی و سردرگمی تیم‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طالبی درباره عملکرد تیم فولاد خوزستان گفت: به نظرم فولاد خوب بازی می‌کند و تفکرات نکونام در وجود بازیکنان نهادینه شده و کار کردن در کنار کی روش تاثیرگذار بوده است.  

تراکتور معضل گلزنی دارد 

او درباره عملکرد تیم تراکتور بیان کرد: تراکتور در خانه اش برابر تیم شهر خودرو امتیاز از دست داد. البته تراکتور با سرمربیگری شجاعی ۲ پیروزی به دست آورد. او توانسته روند تیمی تراکتور را تغییر بدهد. بازیکنان ارتباط خوبی با شجاعی دارند. او خودش هم بازی می‌کند. تراکتور ۲ سال است که معضل گل خوردن و گلزنی دارد و فشار، استرس و نبود هوادار روی بازی سرخپوشان تبریزی تاثیر گذاشته است.

 

تیم سپاهان راحت گل می خورد 

بازیکن سابق فوتبال درباره بازی سپاهان و ماشین سازی اظهار کرد: تاکتیک تیم سپاهان با هدایت محرم نویدکیا تغییر کرده و تفکرات محرم به بازیکنان این تیم اصفهانی القا شده است. البته این تیم راحت گل می‌خورد. خوردن ۳ گل  در یک بازی برای این تیم بد است. سپاهان در نیمه‌های  اول و دوم بازی‌ها متفاوت است. این تیم اصفهانی در نیمه دوم شرایط بدنی و تمرکزش افت پیدا می کند. تیم سپاهان ۳  ضربه پنالتی به ماشین سازی اهدا کرد که نوع ایستادن مدافعان درست نبود و بی احتیاطی در بازی بازیکنان سپاهان مشاهده می‌شد. زمانی که داور ۵ پنالتی در یک بازی می‌گیرد، نشان می‌دهد که او ابایی از این کار ندارد.

او افزود: به هر حال یک پیروزی از دست سپاهان پرید. به تیم جوان ماشین سازی تبریک می‌گویم که با وجود این که ۳ گل خورد از تیم بزرگ سپاهان یک امتیاز گرفت. موتور سپاهان با  گلزنی شهباززاده روشن شده است. این تیم خوب گل می‌زند و خیلی راحت هم گل می‌خورد.  

نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا روی بازیکنان تاثیر گذار بوده است 

طالبی درباره بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفت: ذوب آهن در ابتدای لیگ برتر فوتبال با بدشانسی مواجه شد، اما این تیم به تدریج بهتر بازی کرد. به نظرم قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا روی بازیکنان این تیم تاثیرگذار بوده است. من تجربه ناکامی در فینال آسیا را دارم. بازیکنان  فشار روحی و روانی زیادی را تحمل می‌کنند. زمانی که قله  فتح نمی‌شود،  تمام خستگی در تنت می‌ماند. در مجموع نایب قهرمانی  آسیا در روحیه بازیکنان پرسپولیس محسوس بود. سرخپوشان در ۲ بازی اخیر برابر نساجی و ذوب آهن نتوانستند امتیاز کامل را بگیرند. پرسپولیس باید پشت سر هم بازی کند و کمبود بازیکن در این تیم جبران شود.  

از تماشای بازی های تیم قلعه نویی لذت می برم 

او درباره بازی استقلال و گل گهر سیرجان گفت: من به صراحت می‌گویم که از دیدن بازی‌های تیم قلعه نویی لذت می‌برم. تیم گل گهر بعد از دریافت ۲ گل از استقلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد. حقیقی گلر گل گهر در نیمه اول ۲ گل به استقلال هدیه داد. از دروازه بانی که به جام جهانی رفته این اشتباهات بعید است. به نظرم گل اول استقلال باعث شد که شیرازه گل گهر به هم بریزد. در مجموع حضور تیم‌هایی مانند گل گهر، فولاد و تراکتور بالای جدول نوید روز‌های خوبی در فوتبال را می‌دهد.  

فدراسیون ۵ ستاره باید تبدیل به مهمانسرا شود 

بازیکن سابق فوتبال درباره فشردگی بازی‌های لیگ برتر گفت: مسئولان فوتبال بازی‌های لیگ برتر را با لیگ انگلیس مقایسه می‌کنند. در حالی که فوتبالمان  قابل قیاس با یکدیگر نیست. بازیکنان باید ۳ روز ریکاوری کنند. فشار زیادی روی آن‌ها وارد می‌شود. در مجموع ما در فوتبالمان مشکلات زیادی داریم. اگر فیفا متوجه اتفاقات رخ داده در فوتبالمان شود، در آن صورت به فدراسیون ۵ ستاره جایزه مهمانسرا هم نمی‌دهد.  

او در پایان گفت: به نظرم تیم‌ها با گلزنی به بازی‌های لیگ طراوات می‌بخشند. آن‌ها باید دست از پیروزی‌های اقتصادی بردارند تا شاهد هیجان و جذابیت در بازی‌ها باشیم.  

بیشتر بخوانید

پرسپولیس یک - ذوب آهن یک/ رحمان و یحیی به تقسیم امتیازات رضایت دادند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس لیگ برتر ذوب آهن بازی ها تیم ها گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود

به گزارش قدس آنلاین جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی تراکتور و استقلال گفت: در نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم باید با کمترین موقعیت در چنین بازی‌هایی گل بزنی و کار را تمام کنید.

او افزود: در یکی دو صحنه در ضد حمله موقعیت داشتیم، اما دقت در پاس کم داشتیم، اما تراکتور با تعویض‌هایی که انجام داد بازی شرایط دیگری پیدا کرد. تراکتور تیم پر مهره‌ای است و دیدید که در نیمکت هم بازیکنان خوبی داشت.

نکونام گفت: تا الان بچه‌ها شاهکار کردند این بازیکنان را باید طلا گرفت بازیکنان ما را با تیم‌های دیگر مقایسه کنید در چهار تیم برتر و حتی پایین‌تر بیشتر از ما یار دارند.

سرمربی استقلال اظهار کرد: تیم ما صدر جدول است، چون تمرکز روی کار خودمان است قهرمان هفته آخر مشخص می‌شود و بازیکنان و هواداران ما باید سرشان بالا باشد چند بازیکن را از دست دادم حسینی را نداشتیم و بخاطر دانیال اسماعیلی فر حسینی را محروم کردند.

او بیان کرد: آقای حیدری خوب قضاوت کرد ولی ۲ سه تا صحنه که حریف را تحت فشار قرار داشت از فشار درآورد، من فوتبالیست متوجه میشم که این حرکات داور یعنی چه.

نکونام ادامه داد: از نتیجه ناراحتم برای تیم‌های بزرگ خوب کار کردیم تمرکزمان روی ۲ بازی آینده است.در مورد اتفاق خوبی که برای آینده استقلال افتاده باید گفت به چیزی که حقش بود رسید.

او خاطرنشان کرد: ما از پرسپولیس و سپاهان و تراکتور کمتر هزینه کردیم، سر ما کلاه گذاشتند گفتند آنها را محروم می‌کنند، نکردند، گفتند امتیاز کم می‌کنند، نکردند. هر سال این اتفاقات برای استقلال می‌افتد و عارف آقاسی را بخاطر ۲ میلیارد نگرفتیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند