Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس-سردبیری استانها: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر «بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلب مردمی، کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه (ویروس کرونا) همه‌گیر خواهد کرد»‌، دستورات فرماندهی‌ کل سپاه و پیرو تفاهم‌‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، مقرر شد به‌منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کشور، طرح مشترکی به‌نام شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» با همکاری مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین از دوم آذر ماه و آغازین روز از هفته بسیج در سراسر کشور به اجرا درآمده است.

مردم ایران اسلامی با همکاری و همدلی خود گام های مؤثری در به ثمر رسیدن این طرح برداشته اند. در ذیل نمونه‌هایی از طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور اجرا شده و توسط خبرنگاران خبرگزاری فارس پوشش داده‌اند را ببینید.

 

از فضاسازی شهر تا خانه‌سازی به نیابت از سردار دلها

خستگی‌ناپذیرند و شاداب. شور و نشاط جوانی و انگیزه‌ای که برای گره‌گشایی و ادامه راه شهدا دارند، مانع از ایستادن می‌شود، این روزها هر کسی به عشق حاج قاسم کاری انجام می‌دهد، پویشی که شهرتش به جهان هم رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، لحظه‌ای درنگ! اینها جوانان این مرز و بوم و در دل همین رخدادهای کوچک و بزرگ قد کشیده‌اند، اما دلی بزرگ دارند و اندیشه‌ای که بزرگ‌تر از به زبان آوردن است. 

کوچک و بزرگ دست در دست هم داده‌اند و بحران مقابل‌شان زانو می‌زند. یک روز همدم مردم سیل‌زده می‌شوند و روز دیگر هم‌زبان مردم زلزله زده! یک روز سر از لرستان و چمشهران برای خانه‌سازی درمی‌آورند و یک روز در روستاهای محروم شیراز، سیمان و اجر جا به جا می‌کنند. 

گروه‌های مختلف جهادی در شیراز که در آزمون بحران کرونا سربلند بیرون آمدند، امروز به عشق حاج قاسم آجر برمی‌دارند، گرد غبار می‌پراکنند و خنده شادی بر لب می‌نشانند.

گروه‌های مختلف جهادی در شیراز امروز به عشق حاج قاسم آجر برمی‌دارند، گرد غبار می‌پراکنند و خنده شادی بر لب می‌نشانند

در میان‌شان دهه هشتادی‌های نوجوانی را می‌بینم که استوار قد علم کرده‌اند و سختی نمی‌شناسند.  گروه‌های مختلف جهادی در شیراز که در آزمون بحران کرونا سربلند بیرون آمدند، امروز به عشق حاج قاسم آجر برمی‌دارند، گرد غبار می‌پراکنند و خنده شادی بر لب می‌نشانند. 

در بحران کرونا از ضدعفونی کوچه و خیابان گرفته تا تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی را می‌توان در کارنامه درخشان‌شان نوشت تا آنجا که نذر حیا را ادا می‌کنند و چادر هدیه می‌دهند تا تهیه بسته‌های یلدایی برای خانواده‌های نیازمندان. 

سیدعبدالغفار حسینی را احتمالا خیلی از شیرازی‌ها می‌شناسند، فردی که در اقدامات جهادی خستگی ناپذیر است.  یک روز در چمشهران برای سیل‌زدگان لرستان به همراه پدر و رفقا خانه می‌سازد و یک روز بسته یلدایی می‌دهد.  یک روز در تدارک تهیه چادر برای بانوان نیازمند است و روز دیگر در کافه شهدا کاپوچینو تعارف می‌کند. 

۱۲۸ گروه جهادی در قالب گروه‌های همدل علمدار جهاد برای تهیه و توزیع ۱۲۰ هزار پوستر در تلاش هستند تا بتوانیم حال و هوای شهر را دگرگون کنیم

وی که این روزها در تکاپوی تهیه و توزیع پوستر به مناسبت یکمین سالروز شهادت سردار دلها است به خبرنگار فارس می‌گوید: ۱۲۸ گروه جهادی در قالب گروه‌های همدل علمدار جهاد برای تهیه و توزیع ۱۲۰ هزار پوستر در تلاش هستند تا بتوانیم حال و هوای شهر را دگرگون کنیم.

 

بازدید از 9773 واحد صنفی با اجرای طرح سردار سلیمانی در فردیس

محمدرضاترابی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس ضمن تشریح عملکرد واحد بهداشت شبکه بهداشت شهرستان در یک ماه گذشته، گفت: در نتیجه  اجرای این طرح و بازدید از واحدهای صنفی،  ۵۹ مورد نمونه برداری مواد غذایی انجام و ۲ هزار و  ۵۹۸ کیلوگرم  مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس بیان کرد: همچنین صدور ۷۰۰ مورد  اخطار پلمب،  ۳۴ مورد معرفی به مراجع قضایی و ۱۲۲ مورد پیشنهاد تعطیلی موقت برای مراکز و اماکن، انجام و ۲۱ واحد صنفی پلمب شد.  

این مقام مسؤول همچنین کنترل آب آشامیدنی در راستای توجه به سلامت مردم را از وظایف نظارتی واحد بهداشت محیط دانست و افزود: در این راستا ۱۳ مورد  بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب، ۹۴ مورد نمونه برداری از  آب و یک هزار و ۶۷۴ مورد  کلرسنجی آب آشامیدنی در شهرستان انجام شده است.

ترابی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با همکاری تیم سلامت و تیم‌های نظارتی بسیج و‌هلال احمر در حال انجام است؛ ۱۱۰ بازدید از مراکز بهداشتی درمانی و مطب و آزمایشگاه، ۲۰ مورد نظارتی و بازرسی مشترک با سایر سازمان ها، ۶ مورد بازدید زندان  و مراکز نظامی، ۱۷ مورد بازدید پارک و ورزشگاه‌ها و ۱۶ مورد بازدید مراکز آموزشی را از جمله اقدامات یک ماه گذشته واحد بهداشت محیط فردیس برشمرد.

 

توزیع 400 بسته معیشتی در قالب طرح سلیمانی و تبرکات فاطمی

حجت‌الاسلام عبدالله ولی‌نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری در حاشیه توزیع بسته‌های طرح شهید سلیمانی و تبرکات فاطمی با اشاره به اینکه اقدامات راهبردی مقام‌معظم رهبری در این دوران سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی کمک مومنانه به نیازمندان و محرومان جامعه است، اظهار کرد: یکی از سیره پسندیده و ارزشمند سردار دلها شهید سلیمانی کمک به محرومان و دستگیری نیازمندان بود.

وی افزود: سازمان اوقاف هم در این راستا به ندای رهبری لبیک گفته و بخش اعظمی از درآمد موقوفات منطبق بر اجرای نیات واقفین نیک اندیش را در طول سال در قالب طرح‌های مختلف از جمله تبرکات عاشورایی، تبرکات فاطمی و طرح شهید سلیمانی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه  اختصاص داده و اجرا می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با بیان اینکه اداره اوقاف ساری تاکنون چند مرحله کمک مومنانه را به اجرا گذاشت، اضافه کرد: در این مرحله در قالب طرح شهید سلیمانی و تبرکات فاطمی تعداد ۴۰۰ سبد معیشتی به ارزش هر سبد ۳۰۰ هزار تومان ریال تهیه و از مرکز افق امامزاده عباس (ع) ساری در بین نیازمندان و محرومان جامعه توزیع خواهد کرد.

ولی‌نژاد در پایان با تقدیر از نیات ارزشمند واقفان نیک‌اندیش، گفت: این کمک‌های مومنانه از سوی اداره اوقاف ساری ادامه دارد و ان شا الله در مراحل بعدی هم مشارکت خوبی خواهیم داشت.

 

63 میلیون نفر در طرح «شهید سلیمانی» پایش شدند

مسوول کمیته نظارت، پایش و ارزیابی قرارگاه جهادی شهید سلیمانی سپاه در خصوص اجرای «طرح شهید سلیمانی» گفت: این طرح مشترک بین سازمان بسیج، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، «طرح شهید سلیمانی» از ابتدای آذر در سطح کشور آغاز شد و تقریبا با ۲۰ روز تاخیر در استان گلستان به مرحله اجرا درآمد.

چشمی با اشاره به اینکه درمان و پیشگیری دو راهبرد مهم در اجرای این طرح است، تصریح کرد: پیشگیری همیشه ارزان‌تر و با کارایی بهتر همراه است در اجرای «طرح شهید سلیمانی» به دنبال قطع زنجیره ویروس کرونا هستیم.

وی از فعالیت سه کمیته مراقبتی، حمایتی و نظارتی در اجرای این طرح خبر داد و افزود: تلاش بر این است که این زنجیره از فرد آلوده به افراد سالم قطع شود.

مسوول کمیته نظارت، پایش و ارزیابی قرارگاه جهادی شهید سلیمانی سپاه با بیان اینکه طرح به صورت محله‌محور اجرا می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم گروه‌های رصد و پایش که بسیجیان پایگاه‌های مقاومت هستند خانه به خانه افراد را پایش کنند که این مهم سه نتیجه را در پی دارد یا فرد سالم است، یا ممکن است یک فرد آلوده باشد که قرنطینه خانگی می‌شود و یا با استفاده از تیم حمایتی مورد مراقبت قرار می‌گیرد.

۴۰ روز از اجرای «طرح شهید سلیمانی» می‌گذرد و هر خانه تبدیل به یک پایگاه سلامت شده است

چشمی بیان کرد: فرد آلوده مبتلا به ویروس کرونا باید حتما قرنطینه شود و تیم مراقبتی متشکل از پرستار، مددکار و در راس آن پزشک به بیمار خدمات می‌دهند در این طرح حمایت‌های درمانی و تغذیه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بیماران کرونایی بسته به شدت علامت، ارجاع به مراکز درمانی، بیمارستانی و یا بستری هدایت می‌شوند، ۴۰ روز از اجرای «طرح شهید سلیمانی» می‌گذرد و هر خانه تبدیل به یک پایگاه سلامت شده است، این طرح دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

مسوول کمیته نظارت، پایش و ارزیابی قرارگاه جهادی شهید سلیمانی سپاه افزود: در اجرای این طرح مجموعه بسیج و سپاه یار کمکی وزارت بهداشت است و اصل ماموریت به عهده وزارت بهداشت قرار دارد، همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند بسیج همیشه در میدان است و برای کمک به مردم از هیچ تلاشی مضایقه ندارد.

چشمی بیان کرد: طبق آمار وزارت بهداشت، با اجرای «طرح شهید سلیمانی» حدود ۴۵ درصد از مرگ و میر ناشی از کرونا و ۷۰ درصد موارد بستری کاهش پیدا کرده است، موفقیت اجرای این طرح به خاطر روح بلند شهید سلیمانی است که برکات آن در صحنه عمل نیز دیده شد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای «طرح شهید سلیمانی» تاکنون حدود ۶۳ میلیون نفر پایش شدند، گفت: ۷۵ درصد طرح انجام شده و برای ۶۳ میلیون ایرانی پرونده تشکیل شده است، بازه زمانی «طرح شهید سلیمانی» چهار ماهه است و با اینکه در ماه اول اجرای طرح هستیم نتایج آن واقعا شگرف است.

 

آزادی ۲ زندانی به عشق شهید سلیمانی

حجت‌الاسلام سیدعدنان صادقی اظهار کرد: کتاب «زندگی به سبک شهدا» به همت کارکنان فرهنگی زندان خلخال تالیف و در آن به زندگی ۵۰ شهید بزرگوار دفاع مقدس پرداخت شده است.

وی همچنین از آزادی ۲ زندانی در آستانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: دو خانواده خلخالی از حق خود گذشت کرده و زمینه آزادی ۲ محکوم مالی که از دو سال گذشته در زندان خلخال بودند را فراهم کردند.

معاون فرهنگی زندان خلخال بیان داشت: این۲ خانواده هدف خود از این ایثار و گذشت را عشق به سردار دل‌ها، شهید سلیمانی اعلام کرده‌اند.

یکی از اعضای خانواده‌ایی که از حق خود در آزادی یکی از زندانیان گذشته بود، نیز گفت: وقتی سرداری به خاطر ملت و خاک ایران، از همه چیز خود و زندگی و حیات خود گذشته است، مال دنیا چه ارزشی دارد و من به یاد این سردار از حق قانونی خود گذشتم تا این فرد به آغوش خانواده‌اش برگردد.

 

شناسایی حدود ۷۰۰ بیمار کرونایی فریدن در طرح شهید سلیمانی

سید فضل‌الله بهرامی بیان کرد: طرح حافظان سلامت از ابتدای آبان ماه با ۳۱ قرارگاه در قالب ۱۳۰ تیم محله محور و ۱۲ تیم در سطح اصناف در فریدن آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن ادامه داد: این طرح پانزده هزار و ۴۹۰ خانوار را در شهرستان تحت پوشش خود قرار داد که از این بین حافظان سلامت، تقریبا ۶۷۳ نفر مشکوک به بیماری کرونا را شناسایی کردند که به حوزه درمان معرفی شد.

وی در ادامه گفت: حافظان سلامت با تنویر افکار عمومی و روشنگری چهره به چهره در این دوره نیز توانستند ۲۴۸ مراسم عروسی یا عزا را لغو کنند که هزینه‌های این مراسمات به سوی کارهای خیرخواهانه هدایت شد.

بهرامی یکی دیگر از فواید طرح شهید سلیمانی را شناسایی خانواده‌های آسیب‌پذیر دانست و عنوان کرد: تاکنون تعداد هزار و ۲۵۰ بسته بهداشتی و ۸۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های بی‌بضاعت که در طرح حافظان سلامت شناسایی شده است، توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن ادامه داد: از برنامه‌هایی می‌توان تلاش برای آزاد‌‌سازی تعدادی زندانی، توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی میان خانواده زندانیان، توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های بی‌بضاعت توسط حافظان سلامت، توزیع کتب مکتب حاج قاسم سلیمانی، تشکیل روضه‌های خانگی با جمعیت محدود، برگزاری نشست‌های سیاسی با حضور مسئول سیاسی استان اصفهان و برنامه‌های دیگر را نام برد.

 

غربالگری ۹۰ درصد جمعیت استان اردبیل

اکبر بهنام‌جو اظهار کرد: طی۴۰ روز گذشته، ۹۰.۷ درصد جمعیت استان اردبیل در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند که ۳۲۹ هزار و ۲۴۵ خانوار شامل یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۳۶ نفر را در برمی‌گیرد.

وی افزود: تعداد ۱۳ هزار و ۲۵۸ مورد تست کرونا در استان انجام شده و ۲ هزار و ۸۰۵ مورد مثبت قطعی و هفت هزار و ۳۵۵ مورد مشکوک به کرونا تشخیص داده شده‌اند.

استاندار اردبیل بیان داشت: همچنین در طرح شهید سلیمانی، هفت هزار و ۸۳۵ مورد بسته معیشتی و تعداد ۲۰۸ هزار و ۱۷۳ بسته بهداشتی در قالب کمک مؤمنانه توزیع شده است.

وی تصریح کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک باید به یک مطالبه عمومی در بین مردم و اصناف مختلف تبدیل شود و همه تلاش کنند که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی مناسب، پیک چهارم شیوع کرونا در استان اتفاق نیفتد.

بهنام‌جو گفت: از اهالی استان تقاضا داریم با تیم‌های مراجعه‌کننده به درب منازل نهایت همکاری را داشته باشند و در صورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا در خانواده‌ها، حمایت‌‎ها و مراقبت‌های لازم معیشتی و درمانی خانواده توسط ستاد کرونا انجام خواهد شد.

 

مشارکت بیش از ۱۶۰ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی

شاهین محمدصادقی اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی براساس یک طرح مشترک میان سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت در حال اجرا بوده که ثمرات قابل‌توجهی تاکنون داشته است.

وی با تأکید بر اینکه در اثر انجام این طرح و اقدامات مختلف وزارت بهداشت یک هم‌صدایی و همدلی در کشور به وجود آمده است، بیان کرد: در روزهای ابتدای این طرح روزانه قریب به ۵۰۰ نفر از هم‌وطنانمان را از دست می‌دادیم و بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیز بیمار جدید به ثبت می‌رسید، اما امروز به برکت اقدامات مختلف در سطح کشور کاهش‌یافته است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور تصریح کرد: امروز استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، سپاه، بسیج، ائمه جمعه و هلال‌احمر  هماهنگ و همدل به دنبال نجات جان مردم و پیشگیری از گسترش بیماری هستند.

بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب این طرح توسط خیرین و مردم، پایگاه‌های بسیج و هلال‌احمر قرار گرفته است

محمدصادقی با یادآوری این موضوع که این طرح براساس حمله به زنجیره انتقال ویروس کرونا، پیشگیری از آلودگی و بیماری مردم نه درمان برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۶۰ هزار نیروی بسیجی در سراسر کشور با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان در طرح شهید سلیمانی مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

وی بیان کرد: براساس محاسبات انجام‌ شده بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب این طرح توسط خیرین و مردم، پایگاه‌های بسیج و هلال‌احمر جمع‌آوری و در اختیار افراد نیازمند به‌ویژه کسانی که به علت بیماری مجبور به ماندن در خانه شدند قرار گرفته است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور یکی از مهم‌ترین دلایل رعایت شدن محدودیت‌ها در دوران تعطیلی بازار، تأمین خوراک و معاش افراد نیازمند توسط نیروهای بسیج دانست و خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات مهم در حال حاضر کاهش بیمار در بخش‌های آی.سی.یو بوده و حتی امروز بخش‌های مختلفی که به علت کثرت بیمار در اختیار بیماران کرونایی قرارگرفته بود به حالت قبل بازگشته است.

محمدصادقی خراسان رضوی را پیشتاز در اجرای طرح شهید سلیمانی برشمرد و افزود: این استان دو هفته زودتر از تمام کشور یعنی از ۱۵ آبان ماه این طرح را با رمز یا علی بن موسی‌الرضا(ع) آغاز کرد و امروز عملکرد مطلوبی در اجرای این طرح داشته است.

وی یادآور شد: در روزهای ابتدایی اجرای طرح شهید سلیمانی تعداد مرگ‌ومیرها در خراسان رضوی ۴۰ تا ۵۰ نفر یا  بیشتر از این میزان بوده است که امروز این رقم به حدود ۷ تا ۸ نفر در روز رسیده و این یعنی طرح شهید سلیمانی موفق آمیز بوده است.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز طرح شهید سلیمانی اجرای این طرح عشق حاج قاسم حافظان سلامت قاسم سلیمانی وزارت بهداشت تبرکات فاطمی تهیه و توزیع اداره اوقاف سازمان بسیج بسته معیشتی هلال احمر خانواده ها سردار دلها اجرای طرح یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین

مهدی عبدیان رییس ستاد دیه استان قزوین گفت:  محسن چاوشی خواننده کشورمان با درج فراخوان و برگزاری مراسم گلریزان در صفحه شخصی خود ظرف مدت کوتاهی ۲ میلیارد ریال را توسط دوستاران و طرفدارانش جمع آوری کرد.

وی با اشاره به اینکه چاوشی مبالغ جمع آوری شده را به ستاد دیه استان قزوین اهدا کرد، یادآور شد: با توجه به مبالغ جمع آوری شده زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده و جامعه به زودی فراهم خواهد شد.

عبدیان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام انسانی، خداپسندانه و خیرخواهانه این هنرمند، تاکید کرد: هنرمند واقعی کسی است که از محبوبیت خود در راستای کمک به همنوعان استفاده کند که خوشبختانه این هنرمند محبوب کشور به بهترین نحو ممکن این اقدام را به سرانجام رساند.

رییس ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت خود در راستای کمک به آزادی زندانیان استفاده می‌کند بیانگر درک و فهم بالای وی از معنای هنر است و امروز خرسندیم که قطار مهربانی چاوشی به ایستگاه قزوین هم رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند