Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:53:06 GMT

ترامپ تعلیق صدور روادید به مهاجران را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۷۰۵۷

ترامپ تعلیق صدور روادید به مهاجران را تمدید کرد

به گزارش ایرنا، نشریه هیل بامداد جمعه نوشت، کاخ سفید ساعاتی قبل از پایان زمان محدودیت‌ صدور روادید توسط رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد، ورود مهاجران با ویزاهای مختلف تا  ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) ممنوع است مگر اینکه دولت جدید بایدن آن را لغو کند.

کاخ سفید در اعلامیه منتشر شده خاطر نشان کرد که بیماری کووید ۱۹ به طور قابل توجهی معیشت آمریکایی ها را مختل کرده است، اگرچه نرخ بیکاری در ماه نوامبر (آذر) نسبت به نرخ بالای آن در آوریل کاهش یافته اما هنوز ۹ میلیون و ۸۳۴ هزار نفر در کشور بیکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعلیق صدور روادید در آمریکا توسط دولت ترامپ در حالی تمدید می شود که "جن پسکی" سخنگوی تیم انتقالی بایدن روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: رییس جمهوری منتخب از همان روز اول پس از تحلیف طی یادداشتی دستورات اجرایی ترامپ در روزهای آخر دولت وی را متوقف و یا به تاخیر خواهد انداخت.

به گفته پسکی، دستورالعمل بایدن در بعدازظهر ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) پس از پایان مراسم تحلیف اجرایی خواهد شد.

به نوشته سی ان ان، تیم انتقالی بایدن تصمیم دارد با این کار بلافاصله چندین سیاست ترامپ را لغو کند.

شبکه سی ان ان پیش از این گزارش داده بود که منصوبان سیاسی ترامپ در حال برنامه ریزی هستند تا قبل از تحلیف بایدن، با تعیین مقررات لحظه آخری ورود مهاجران به آمریکا را محدودتر کنند.

در صورت تایید آرای الکترال کالج بایدن در کنگره، بایدن در تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) بعد از مراسم تحلیف به عنوان رییس جمهوری جدید آمریکا، مسوولیت خود را در کاخ سفید شروع خواهد کرد.

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ روادید دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ روادید دونالد ترامپ انتخابات ۲۰۲۰ روادید دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا جو بایدن اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت