Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@03:29:20 GMT

مربی پیکان: پرسپولیس تیم خاص نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۷۳۹۳

مربی پیکان: پرسپولیس تیم خاص نیست

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: همه مربیان باید به تاکتیک تیم مقابل احترام بگذارند و کسی حق ندارد از سبک بازی پیکان ایراد بگیرد.

به گزارش ایمنا، حسین پاشایی درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد: نفت مسجد سلیمان یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است که با وجود کمبود امکانات و مشکلات خود عملکرد خوبی در این فصل داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم سال گذشته فصل خوبی را در کنار مردم عزیز و خونگرم مسجد سلیمان پشت سر گذاشتیم و این شهر همیشه برای ما یادآور خوبی و خوشی است. پیکان روز گذشته بازی خوبی انجام داد و به ویژه در نیمه دوم روی حریف مسلط بودیم. نتیجه مناسبی هم مقابل تیم سخت‌کوش و دونده نفت کسب کردیم.

وی درباره اظهارنظر مهدی تارتار قبل از این بازی مبنی بر اینکه دوست ندارد مقابل نفت قرار بگیرد، توضیح داد: ورزش حرفه‌ای می‌طلبد برخی مواقع کاری انجام دهید که برخلاف میل باطنی‌تان است. سال گذشته در کنار مردم مسجد سلیمان نتیجه‌ای با نفت به دست آوردیم که همیشه در خاطرات خوب‌مان می‌ماند. سال گذشته شخصیت خیلی خوبی به نفت مسجد سلیمان دادیم و قرار گرفتن مقابل این تیم کار ما را سخت کرد، اما فوتبال حرفه‌ای شده و با وجود این شرایط باید به دنبال موفقیت تیم فعلی خودمان باشیم. خدا را شکر با یک بازی خوب نتیجه خوبی هم کسب کردیم.

مربی پیکان درباره اینکه تک گل سه امتیازی این تیم را فرزاد حاتمی به ثمر رساند، عنوان کرد: فرزاد یکی از باکیفیت‌ترین فوتبالیست‌های ایران است. اگرچه سنش بالا رفته اما در زدن ضربات آخر تجربه لازم را دارد. با وجود اینکه جوان‌های ما به تجربه و پختگی نرسیده‌اند اما تعویض‌هایمان مقابل نفت خیلی خوب جواب داد. مهدی تارتار ابتدای فصل با جذب حاتمی نشان داد نگاهی کارشناسانه و موشکافانه به تیم پیکان دارد. خدا را شکر حاتمی هم دقایقی که در زمین بود نشان داد انتخابش به درستی انجام شده است. تفاوت وی با بازیکن جوان این است که از تک موقعیت‌هایش به خوبی استفاده می‌کند و روز گذشته هم این موضوع را نشان داد.

پاشایی درباره اعتراض باشگاه پیکان به برگزاری دیدار نساجی و ماشین سازی پس از دیدار قائم شهری‌ها با پیکان توضیح داد: برنامه‌ریزی کادر فنی ما مطابق برنامه‌ای بود که ابتدای فصل اعلام کردند و اکنون باید ترتیب بازی‌ها باید رعایت شود. عجیب نبود نساجی قبل از دیدار با ما مسابقه‌اش مقابل ماشین سازی را برگزار کند اما نمی‌دانم چه مشکلی وجود داشت که ابتدا این تیم با ما بازی می‌کند و سپس به مصاف ماشین سازی می‌رود. این ناهماهنگی‌ها سبب اعتراض همه تیم‌ها شده است.

وی درباره مطرح شدن پرسپولیس به عنوان یک تیم خاص و اعتراض بسیاری از مربیان لیگ برتری به برنامه بازی‌های این تیم گفت: اصلاً به این موضوع اعتقاد ندارم زیرا پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا افتخارآفرینی کرد و حتی می‌توانستند شرایط بهتری را برای این تیم به وجود آورند. پرسپولیس، استقلال و تمام تیم‌های دیگر با حضور در مسابقات بین‌المللی نماینده کشورمان هستند و آرزوی موفقیت شأن را داریم. نمی‌گویم شرایطی به وجود آورند تا باشگاه‌های دیگر ضرر کنند، اما باید وضعیتی هم ایجاد شود تا تیم‌های ایرانی در مسابقات بین‌المللی آسیب ندیده و نتایج خوبی را به دست آورند.

مربی پیکان درباره اینکه مربیان برخی‌تیم‌های حریف به سبک بازی این تیم ایراد گرفته و اعتقاد دارند شاگردان تارتار دست به اتلاف وقت می‌زنند، گفت: نمی‌دانم منظور آنها چیست، اما در تمام بازی‌های پیکان داور تنها ۲ تا ۳ دقیقه وقت اضافه می‌گیرد که آن هم به دلیل تعویض‌هاست. هر مربی باید با توجه به داشته‌هایش برنامه ریزی کند. شاید سیستم دفاعی ما به شکلی باشد که بخواهیم از عقب بازی کنیم، اما هیچ گاه دنبال اتلاف وقت نبودیم.

پاشایی به فارس گفت: برخی مواقع با عقب نشستن تیم رو به ضد حمله می‌آوریم و در برخی بازی‌ها هم از همان جلو روی حریف فشار وارد می‌کنیم. همه مربیان باید به تاکتیک تیم مقابل احترام بگذارند و کسی حق ندارد از سبک یک تیم ایراد بگیرد. هر مربی باهوشی نسبت به داشته‌های خود برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهد از نفراتش به بهترین نحو استفاده کند. ما هم بازی به بازی پیش می‌رویم تا پیکان به تیم هماهنگ‌تری تبدیل شود. پیکان هم از لحاظ گردش توپ و فشار آوردن به حریف فوتبال خیلی خوبی را ارائه می‌دهد.

کد خبر 465632

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیکان فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال تیم خاص شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مسجد سلیمان بازی ها یک تیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، فردا چلسی در استمفوردبریج میزبان تاتنهام است. آبی‌ها که با 48 امتیاز در رده نهم قرار دارند، هنوز اندک امیدهایی برای کسب سهمیه اروپایی دارند و می‌خواهند این بازی را ببرند. 

تاتنهام 60 امتیازی که در رده پنجم ایستاده، بعد از شکست در دربی برابر آرسنال نیاز به سه امتیاز را حیاتی می‌داند. برای پوچتینو که سال‌ها مربی تاتنهام بود، این یک بازی خاص است.

مربی آرژانتینی در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «خبر خوبی ندارم، زیرا ما نمی‌توانیم هیچ بازیکن مصدوم را برای بازی فردا داشته باشیم. اما تیاگو و دیاسی به تمرینات اضافه شده اند هرچند آنها برای فردا در دسترس نخواهند بود.»

پوچتینو در مورد خداحافظی تیاگو از چلسی گفت: «او یک انسان و یک حرفه‌ای شگفت انگیز است. بازیکنی تقریباً 40 ساله که دوران فوتبال شگفت انگیزی داشته است. بازیکنان، هواداران و باشگاه دلتنگ او خواهند شد، اما او خوشحال است. او به دوران فوتبال خود در چلسی بسیار افتخار می‌کند. برای او بهترین آرزوها را دارم.»

بازگشت از شکست و تساوی 2-2 برابر ویلا: «هر بازی یک چالش است و فردا یک چالش بزرگ مقابل تاتنهام که یک تیم بزرگ دیگر است، پیش رو داریم. بازی خوبی برای همه خواهد بود. این یک فرصت عالی برای برخی از بازیکنان است که ارزش‌هایشان را نشان دهند.»

رویارویی با تیم سابق: «فکر می‌کنم بازی رفت در زمین تاتنهام برایم خیلی خاص بود. فردا ولی داستان دیگری است. همیشه رویارویی با تیم سابق خاص است و من نمی‌توانم احساساتم به باشگاه تاتنهام را پنهان کنم. این یک بازی احساسی خواهد بود، زیرا با تیم سابقم روبرو می‌شوم و خاطرات خوبی هم از آنجا دارم. اما همان‌طور که قبلا گفتم، می‌خواهیم برنده شویم.»

پوچتینو در مورد در پوستکوگلو، مربی تاتنهام، گفت: «فکر می‌کنم او امید را به باشگاه و هواداران برگرداند. آنها فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کنند. مربیگری در یک کشور جدید همیشه چالش بزرگی است اما فکر می‌کنم او کار بزرگی انجام داده است.»

پیروزی 1-4 بازی رفت برابر تاتنهام: «یک بازی سخت بود زیرا آنها واقعا خوب شروع کردند. به شانس نیاز داشتیم و خیلی اتفاقات رخ داد (9 نفره شدن تاتنهام). امیدوارم فردا همه چیز برای ما مثبت باشد زیرا برای ما سه امتیاز واقعا مهم است.»

دیگر خبرها

  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!