Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@04:06:02 GMT

واگذاری ایران ایرتور برخلاف دستور قضایی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۷۸۷۰

واگذاری ایران ایرتور برخلاف دستور قضایی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز مجلس گفت: با وجود دستور مقام قضایی مبنی بر توقف انتقال اموال و دارایی‌های شرکت ایران ایرتور به خریدار در قالب بخش خصوصی، با اصرار معاون اول رئیس جمهور این واگذاری اموال و دارایی‌ها در حال انجام است.

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام قضایی دستور توقف واگذاری شرکت ایران ایرتور و انتقال اموال و دارایی‌های آن به شخص خریدار را صادر کرده اما علی رغم این دستور قضایی واگذاری‌ اموال این شرکت با اصرار اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی این اتفاق در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیأت واگذاری ارجاع پرونده واگذاری شرکت ایران ایرتور به هیأت داوری را ضروری دانسته اما معاون اول رئیس جمهور نظرش بر عدم ارجاع این پرونده به هیأت داوری است و بر این مسأله اصرار و تأکید دارد و تاکنون این پرونده به هیأت داوری ارجاع نشده است.

نماینده مردم تبریز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه آنچه که در بحث واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان اتفاق افتاد در مورد شرکت ایران ایرتور هم در حال رخ دادن است و ما شاهد وقوع اتفاقات ناخوشایندی در این زمینه هستیم.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد خود را برای اقدامات ناصوابی که از پیش از این در بحث واگذاری شرکت‌های دولتی انجام شده، هزینه کرده و به دفاع از این اقدامات ناصواب می‌پردازد و مجلس هم به همین خاطر در جلسات گذشته خود به وزیر کارت زرد داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: واگذاری ایران ایرتور بخش خصوصی جهانگیری علیرضابیگی شرکت ایران ایرتور واگذاری شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد : اسرائیل فهمید که سمه ما چقدر پر زور است و پاسخی که داده شده، در حد تنبیه اسرائیل بود.

سید کاظم دلخوش، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اظهارداشت: اسرائیل فهمید که سمبه ما چقدر پر زور است و پاسخی که داده شده، در حد تنبیه اسرائیل بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک جرثومه فسادی که هرچقدر جلوی خود را بازتر می‌دید حملات رو تشدید‌تر می‌کرد. الان فکر می‌کنم با این حرکت سپاه، اسرائیل سر جای خود نشست، زیرا بعد از این دیگر پاسخ‌هایی که دریافت می‌کند پاسخ‌های آسانی نیست.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اسرائیل هیچ زمانی تاریخ و ملتی نداشته و ندارد؛ ملتی که در آن پهنه جغرافیایی است ملت فلسطین است.

دلخوش در پایان اظهار داشت: از عزیزان سپاه، دستگاه‌های نظامی و انتظامی که در مقابله با دشمنان به خوبی ایستادگی کردند تقدیر و تشکر می‌کنم، و ملت ایران هم از این عمل قطعاً تقدیر کرده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان