Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه لحظه شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی از سوی هیأت رزمندگان اسلام بر سر مزار این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام، ویژه برنامه لحظه شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی از سوی هیأت رزمندگان اسلام بر سر مزار این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی، روایتگری حسین یکتا و مرثیه‌خوانی میثم مطیعی جمعه ۱۲ دی‌ماه از ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد و از شبکه سوم سیما پخش زنده می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

این برنامه در کرمان و گلزار شهدای این شهر و کنار مزار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی هیأت رزمندگان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)

ویژه برنامه «کوی محبت» به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) جمعه شب از شبکه دو سیما به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «کوی محبت» با اجرای مهدی اعرابی جمعه، ۱۴ اردیبهشت در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

در این برنامه مهدی اعرابی میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و حاج احمد چینی است. حجت‌الاسلام والمسلمین طباخیان درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد. همچنین گفتگو با حاج احمد چینی و مداحی توسط ایشان از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه، شخصیت‌ها و کارشناسان ابعاد شخصیتی ائمه اطهار(ع) را بررسی می‌کند که با توجه به شهادت امام جعفر صادق(ع) این قسمت از برنامه به بررسی شخصیت امام جعفر صادق(ع) اختصاص دارد.

این برنامه کاری از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی رضا کاردان امین و کارگردانی محمد حسام مدنی است که جمعه، ۱۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲ و ۱۰ از شبکه دو پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!