Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از رویترز، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی پیشتر بابت ناکامی در تحقق وعده‌های بهبود اقتصادی و زندگی سخت مردم کشورش در نتیجه تحریم‌های بین‌المللی و اقدامات سخت با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، عذرخواهی کرده بود.

بر اساس گزارش شبکه خبری کی.سی.ان.ای، کیم جونگ اون در این نامه برای ملتش نوشت: در سال جدید نیز سخت تلاش خواهم کرد تا دوره جدیدی را که آرمان‌ها و خواسته‌های مردم تحقق می‌یابد زودتر به ارمغان آورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که کره شمالی هیچ موردی از ابتلای قطعی به کرونا ویروس را گزارش نگرده اگرچه مقام‌ها در کره جنوبی و آمریکا می‌گویند چنین چیزی بعید است.

اقتصاد کره شمالی نیز بابت بسته شدن مرزها از سوی دولت این کشور و همچنین سایر اقدامات شدید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به شدت متزلزل شده است.

رسانه دولتی کره شمالی همچنین تصاویری از مردم این کشور را با ماسک بر صورت نشان داد که در کنسرت و مراسم آتش بازی برای سال نوی میلادی در میدان مرکزی پیونگ یانگ پنجشنبه شب حضور داشتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی واکسن ایرانی کرونا کیم جونگ اون رهبر کره شمالی سال نو میلادی نامه عذرخواهی کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی واکسن ایرانی کرونا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • لاپید به امارات سفر می‌کند
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت