Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روزنامه ورزشی فوتومک/ Fotomac ترکیه نوشت مجید حسینی مدافع ملی‌پوش ایرانی نخستین بازی سال ۲۰۲۱ را به خاطر مصدومیت در لیگ ترکیه از دست داد. این خبر در حالی است که بسیاری تصور می‌کردند وی در هفته شانزدهم سوپر لیگ فوتبال این کشور به جای ویتور هوگو در ترکیب اصلی تیم ترابزون‌اسپور قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه ترکیه‌ای در تشریح دلایل غیبت حسینی در بازی نخست سال ۲۰۲۱ میلادی نوشت: وی به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود مصدومیتی که موجب شد تا وی در تمرینات گروهی نیز حضور نداشته باشد. 

 بر اساس این گزارش، روند درمانی آسیب‌دیدگی بدهنگام مجید حسینی با انجام ام. آر. ای آغاز شده است.

برچسب‌ها سید مجید حسینی باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مجید حسینی باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال سید مجید حسینی باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت چند داعشی در استانبول

وزیر کشور ترکیه از بازداشت تعدادی از عناصر تروریستی وابسته به داعش در استانبول خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه امروز دوشنبه اعلام کرد شماری از مظنونان وابسته به داعش قبل از انجام یک حمله تروریستی در استانبول دستگیر شدند.

به گزارش آناتولی، وزیر کشور ترکیه در حساب کاربری خود در ایکس افزود: در نتیجه عملیاتی در منطقه بیکوز، ک.ع. که از مواد منفجره مطلع بود، دستگیر شد.

علی یرلی‌کایا گفت: ثابت شد تیم تروریستی در حال تدارک یک حمله تروریستی و آزمایش مواد شیمیایی مورد استفاده در ساخت بمب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر