Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@22:05:39 GMT

پرسپولیس نیاز به تغییر دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۸۲۹۵

پرسپولیس نیاز به تغییر دارد

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به نقاط ضعف این تیم در بازی با ذوب آهن گفت: پرسپولیس در این مسابقه بی برنامه حمله می‌کرد و سیستم فنی تیم باید مورد بازبینی قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در خصوص تساوی یک بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این بازی دقایق متفاوتی را از لحاظ فنی و تاکتیکی برای هر دو تیم رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار از پرسپولیس خیلی بیشتر از اینهاست. پرسپولیس باید فینال لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کند و به بازی‌های لیگ برتر ایران برگردد.

بیشتر بخوانید:

بودیمیر در حد و اندازه پرسپولیس نبود

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند اما پرسپولیس نسبت به گذشته بی‌برنامه‌تر حمله می‌کرد؛ این موضوع نشان می‌دهد که دچار ضعف تاکتیکی شده و باید سیستم فنی این تیم باید از سوی مربیانش مورد بازبینی قرار گیرد.

وی درباره عدم موفقیت مهاجمان این تیم در امر گلزنی تصریح کرد: مشکل پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن، تنها به خط حمله برنمی‌گردد؛ این تیم دچار ضعف در بازی‌سازی است و باید تاکتیک مناسب‌تری را در نظر بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تأثیر منفی جدایی بشار رسن از این تیم تأکید کرد: او بازیکن خیلی خوبی بود اما دلیل نمی‌شود که همه چیز را فدایش کرد. پرسپولیس هرگز نباید متکی به فرد باشد. این تیم زمانی می‌تواند به خودنمایی خود ادامه دهد که در قالب کار گروهی نتیجه بگیرد. هرگز نمی‌توان مشکلات فنی را محدود به رفتن یک بازیکن خاص کرد. تمام بازیکنان فعلی پرسپولیس قابلیت‌های فنی زیادی دارند و می‌توانند با تمرکز بیشتر، نتایج موفقیت‌آمیز قبلی خود را کسب کنند.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس فرصت خوبی را برای نزدیک شدن به صدر جدول از دست داد؛ این تیم باید هر چه سریع‌تر به برد برسد که ذهن بازیکنانش خراب نشود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی حمید درخشان فوتبال پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم