Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:43:16 GMT

گزارش مالی چلسی: در پاندمی 32 میلیون سود کردیم

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۸۶۱۱

گزارش مالی چلسی: در پاندمی 32 میلیون سود کردیم

باشگاه چلسی اعلام کرد در سال مالی 2019-2020 سودی معادل 32.5 میلیون پوند شناسایی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی گزارش مالی خود برای سال گذشته را اعلام کرد. گزارشی که نشان می دهد در شرایط دشوار ناشی از اپیدمی کرونا درآمدهای این باشگاه با کاهشی قابل توجه روبرو بوده است. درآمد کل چلسی در این سال مالی از 446.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 میلیون پوند در سال قبل از آن به 407 میلیون یورو در سال 2020 کاهش یافته است که کاهشی حدودا 40 میلیون پوندی را نشان می دهد. با این همه چلسی اعلام کرد که در همین سال سود خالصی معادل 32.5 میلیون پوند شناسایی کرده است.

 

 

چلسی که با کاهدش 40 میلیون پوندی درآمد کلش مواجه بوده به لطف فروش بازیکن و همچنین صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق شده سودی 32 میلیون پوندی ثبت کند که در نوع خود جالب توجه است.

 

باشگاه چلسی در بیانیه خود که در آن به انتشار اعداد ارقام مالی خود دست زده به هواداران اطمینان داد که گزارشات مالی باشگاه منطبق با قوانین بازی جوانمردانه مالی فیفا FFP است و در نتیجه باشگاه با خطر جریمه یا محرومیت به خاطر تخطی از این قوانین روبرو نخواهد شد.

 

البته این آمار و ارقام منتشر شده از سوی چلسی شامل هزینه های سنگین باشگاه در تابستان گذشته برای خرید ستاره هایی مثل کای هاورتز، تیمو ورنر، بن چیلول و ادوارد مندی نمی شود چرا که خرید این ستاره ها بعد از پایان سال مالی چلسی انجام شده بود.

 

 

چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)

گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • پاندمی تأثیر ناچیزی بر رشد کودکان داشت
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان