Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:29:33 GMT

آغاز استانداردسازی مراکز اقامتی آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۸۹۴۰

آغاز استانداردسازی مراکز اقامتی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بایرام زاده امروز در جمع خبرنگاران گفت: در روند اجرای طرح استانداردسازی واحدهای اقامتی و پذیرایی، تمامی امکانات و تجهیزات کمی و کیفی خدمات با استانداردهای روز جهانی تطبیق، به روزرسانی شده و گواهی کیفیت ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه استانداردسازی ۷ مرکز اقامتی آذربایجان‌شرقی آغاز شده است، گفت: استانداردسازی مراکز اقامتی با همکاری جامعه هتل داران آذربایجان‌شرقی و شرکت عامل تطبیق در ۷ مرکز اقامتی استان شامل هتل‌های پتروشیمی، تبریز، آزادی، سارای، جهانگردی سراب، امپریال و نارنجستان جلفا آغاز شده است که پس از تطبیق با شرایط استاندارد جهانی توسط این اداره‌کل گواهی کیفیت دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرام زاده اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم به دنبال شیوع کووید -۱۹، فرصت مناسبی برای ارتقا کیفیت تأسیسات گردشگری بخصوص مراکز اقامتی فراهم شده تا با ارتقا کیفیت مراکز و نحوه ارائه خدمات، شرایط مناسب و مطلوب برای پذیرش گردشگران در دوران پسا کرونا فراهم شود.

کد خبر 5109930

منبع: مهر

کلیدواژه: هتل داری ساخت هتل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز کرمانشاه آمار کرونا بوشهر آلودگی هوا شهرستان کرج بصیرت گرگان ایام فاطمیه شیوع کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه

 به مناسبت روز مراغه مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد به میزبانی زمین ساحلی شهرداری مراغه در حال برگزاری است.

در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی ۵۰ ورزشکار حضور دارند.

این مسابقات عصر فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات والیبال ساحلی استان به مدت دو روز در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است