Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در دانشگاه‌ها با تشکیل جلسات مختلف هم‌اندیشی به بررسی ابعاد مختلف شخصیتی سردار سلیمانی پرداخته شود.

خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در جلسه هیات رئیسه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با دفاتر نهاد در دانشگاه‌های استان اردبیل در بخشی از سخنان خود با تاکید بر برگزاری باشکوه اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بحث سالگرد سردار عزیز ما شهید حاج قاسم سلیمانی است و ما در آستانه چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده هم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها برای این موضوعات برنامه داشته باشند و با تشکیل جلسات مختلف هم‌اندیشی به ابعاد مختلف شخصیتی سردار سلیمانی، حماسه حضور مردم در تشییع میلیونی شهدای مقاومت و اثر گذاری منطقه ای، بین المللی و امنیت آفرینی ایشان پرداخته شود

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: این انتظار در اولین سالگرد شهید بزرگوار وجود دارد که جامعه دانشگاهی نقش موثری در بزرگداشت آن شهید ایفاء کنند. البته تلاش شود در این موضوع دوستان تشکل‌ها به خصوص بسیج دانشجویی فعال شوند و مسئولان ما در دفاتر نقش حمایت کننده داشته باشند تا برنامه‌ها به صورت کامل و صحیح برگزار شود.

رستمی با توجه به رویکرد‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در رویکرد جدید نهاد حتما مولفه‌های فرهنگی جزء اولویت و مورد توجه همکاران باید باشد، اما بخش‌های آموزش و پژوهش دانشگاه هم به صورت جدی باید مورد توجه همکاران هم در ستاد مرکزی و هم در دفاتر ما در دانشگاه‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: نام‌گذاری واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد به نام شهید سلیمانی

وی افزود: بی توجهی به مقوله آموزش و پژوهش موجب شده که ما در بخشی فعال باشیم که آن بخش دارای اهمیت درجه دوم در فضای دانشگاهی است. فضای آموزش و پژوهش فرهنگ و باور دانشگاه را رقم می‌زند و در این بخش ما باید به صورت ویژه کار کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: موضوع مهم بعدی فضای مجازی است. در حال حاضر با کمرنگ شدن حضور فیزیکی در دانشگاه‌ها بیشتر اقدامات در این فضا است و دوستان با عنایت به این موضوع توجه داشته و برای فعالیت در فضای مجازی هم در ارتباط با مجموعه‌های مختلف دانشجویی و هم تولید محتوا و فعالیت‌های هماهنگ برنامه داشته باشند. نکته بعدی برنامه‌هایی است که همکاران ستادی برای آموزش عزیزان در موضوع مهارت افزائی در فضای مجازی تدارک دیده‌اند که ان‌شاالله بزرگواران در آن مشارکت فعال داشته باشند.
انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه سردار سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه سردار سلیمانی رهبری در دانشگاه ها سردار سلیمانی نهاد نمایندگی داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است

 زهره الهیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت شهر که در بوستان لاله برپا شده است، با بیان اینکه پایتخت در هفته سلامت رنگ و بوی سلامتی به‌خود گرفته است اظهار داشت: اجرای بیش از ۱۶۰۰ برنامه سلامت محور در مناطق مختلف تهران و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات سلامت محور از اقدامات ارزشمندی است که در این هفته انجام شده است و امیدواریم این روند بیش از گذشته ادامه پیدا کند. 

الهیان با یادآوری اینکه نیازمند ارتقای سلامت در همه ابعاد آن در جامعه هستیم، ادامه داد: نباید سلامت را محدود و منحصر به سلامت جسم دانست. متاسفانه وزارت بهداشت سلامت را در این حوزه تعریف می‌کند و ما در مجلس به وزیر بهداشت درباره این موضوع و توجه بیشتر به ابعاد دیگر سلامت تذکر داده و خواستار آن هستیم که برای پیشگیری از بیماری‌ها به موضوع سلامت روان مانند جسم نیز توجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که رویکرد مجموعه‌مدیریت شهری در سه سال گذشته تا چه اندازه منطبق با نیاز‌های سلامت در ابعاد مختلف آن است، با تاکید بر اینکه شهرداری در حال پرکردن خلا فعالیت‌های مرتبط با سلامت روان شهروندان است گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهری و اداره کل سلامت شهرداری تهران در مسیر جبران خلا‌هایی است که در حوزه نشاط اجتماعی و پاسخ به مطالبات بر زمین مانده در حوزه سلامت روان و سلامت اجتماعی است. برگزاری رویداد‌هایی که اکنون‌در قالب سلامت شهر شاهد آن هستیم از جمله تلاش‌هایی است که در این مسیر شاهد آن هستیم. 

وی با اشاره به تاکید مقام‌معظم رهبری درباره مردمی کردن امور، موضوع مردمی سازی سلامت و مشارکت مردم در این حوزه را دارای اهمیت دانست و گفت: هر زمان که مردم در موضوعات مختلف وارد صحنه شوند، مقدار اثرگذاری برنامه‌ها در جامعه افزایش می‌یابد. حضور توام با نشاط و شادابی مردم در این نمایشگاه نمونه عینی از مشارکت پذیری مردم در این حوزه است چرا که قادر می‌شوند با ارتقای سطح سواد سلامت خود هم از خویش و هم از دیگران بهتر مراقبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است