Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور سفیر، اعضای سفارت و نهادهای کشورمان و جمعی از ایرانیان مقیم، در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد. - اخبار بین الملل -

مراسم بزرگداشت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور سفیر، اعضای سفارت و نهادهای کشورمان و جمعی از ایرانیان مقیم، در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که به همت رایزنی فرهنگی کشورمان برپا شد، علی نجفی سفیر جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی ضمن برشمردن برخی از صفات و ویژگی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد: راز ماندگاری نام و یاد سردار دلها، علاوه بر رشادت‌ها و دلاوری‌های ایشان، بخاطر صفات شخصی برجسته‌اش همچون اخلاص و فروتنی و رفتار نیک با مردم و همچنین معامله با خدا بوده است.

سفیر کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم، خاطرنشان کرد: اگر نبود جان فشانی آن شهید بزرگوار در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، ما شاهد گسترش این پدیده شوم و خطرناک در سراسر منطقه و بخش‌های مختلف جهان بودیم.

علی نجفی ضمن تبیین مولفه‌های مادی و معنوی قدرت ملی، ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و ملی را زمینه ساز اقدامات بی بدیل شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش برشمرد و اظهار داشت: ما داشته‌ها و نداشته‌های خود را در دفاع از مظلومان و اسلام و هرگونه زور و سلطه به رخ جهانیان کشیدیم و مقتدرانه به همه دنیا اعلام کردیم که تروریسم خوب و بد نداریم و نمی‌شناسیم.

سفیر کشورمان در پایان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، مرعوب رجز خوانی‌های برخی کشورها و بوق‌های تبلیغاتی نخواهد شد، گفت: ما در نهایت خردمندی و خرد ورزی بر روندها و مسایل منطقه پیرامونی، که حوزه اصلی امنیت ملی کشور است را تحت رصد و اشراف داریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس

منبع: ایسنا

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • جلوگیری از نوازندگی یک دختر در مراسم سالگرد شهید مطهری | فیلـم
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)