Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:22:13 GMT

باید از امکانات متروبه نفع تئاتربهره برداری کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۹۳۲۱

باید از امکانات متروبه نفع تئاتربهره برداری کرد

رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در دو نشست مستقل با محسن حدادی مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و سیدمجتبی تقوی‌زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت متروی تهران دیدار کرد و در ارتباط با بهره‌گیری از امکانات این دو نهاد پیرامون برگزاری رویدادهای تئاتری سال جاری گفت وگو کرد.  

رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در دیدار با معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت متروی تهران گفت: مترو تهران روزانه بیش از۹۰۰ هزار نفر از شهروندان را در سطح شهر جابه‌جا می‌کند و ازقابلیت و امکانات خوبی برای ترویج فرهنگ و هنر برخوردار است، می توانیم از آنها برای فرهنگ‌سازی در حوزه هنرهای نمایشی بهره‌برداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با تعاملی که با امور فرهنگی و اجتماعی شرکت مترو تهران صورت گرفته، بتوانیم شاهد استفاده درست از ظرفیت‌های این مجموعه برای تبلیغات در فضای داخلی ایستگاه‌ها و فضای داخلی قطارهای شهری برای اکران اعلان‌ها، تیزر و آنونس‌های تبلیغاتی تئاتر در طول سال، به ویژه ایام برگزاری جشنواره تئاترفجر و جشنواره تئاتر عروسکی باشیم.

استفاده از ظرفیت گالری ایستگاه مترو تئاترشهر برای معرفی بیشتر به این هنر

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی گفت: فضای میدانی مترو میدان ولیعصر با توجه به نزدیکی به شریان اصلی تئاترکشور از قابلیت و امکانات خوبی برای بهره‌برداری به نفع تئاتربرخوردار است؛ امیدوارم به زودی شرایط برگزاری نمایش‌های خیابانی در این مکان به ویژه در ایام فراگیری بیماری کرونا فراهم شود.

بصیرت همچنین درباره اهمیت گالری‌های مترو به ویژه ایستگاه تئاترشهر گفت: با تعاملی که با شرکت مترو تهران صورت گرفته؛ امیدوارم بزودی شاهد برپایی نمایشگاه عکس ها و پوسترهای تئاتر در گالری‌های ایستگاه متروتئاتر شهرباشیم.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی همچنین دردیدار با محسن حدادی مدیر کل تبلیغات واطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برضرورت بهره گیری وزارتخانه متبوع از فرصت تبلیغاتی جشنواره‌های سال جاری تاکید کرد و همراهی حدادی را در جهت تعامل با ارگان های دولتی دیگر خواستار شد.

با توجه به نزدیکی زمان برگزاری دو جشنواره تئاتر فجرو جشنواره تئاترعروسکی؛ رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی قصد دارد در دیدار با مدیران سایر نهادهای دولتی و خصوصی زمینه‌ای را برای تعامل این نهادها با رویدادهای تئاتری کشور فراهم کند.

برچسب‌ها هنرهای نمایشی جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک انجمن هنر های نمایشی ایران تئاتر جشنواره تأتر فجر اداره کل هنرهای نمایشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای نمایشی جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک انجمن هنر های نمایشی ایران هنرهای نمایشی جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک انجمن هنر های نمایشی ایران تئاتر جشنواره تأتر فجر اداره کل هنرهای نمایشی اخبار کنکور مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی جشنواره تئاتر شرکت مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • بهره‌برداری از بلندترین آسمان‌خراش مسکونی جهان در سال ۲۰۲۸
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان