Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛امیر صالحی رییس اداره ورزش و جوانان مهران با اشاره به اجرای برنامه طبیعت گردی وطبیعت دوستی بانوان در این شهرستان گفت:بانوان ورزشکار شهرستان مهران در ادامه برنامه‌های طبیعت گردی طبیعت دوستی خود را اثبات کردند.

او اظهار کرد:در این برنامه مسابقات بازی‌های بومی محلی قاچان و دال پلان دربین بانوان شرکت کننده برگزار شد و در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نقدی اهداء گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی  افزود:طرح ملی توسعه ورزش بانوان شهرستان مهران هر هفته با اجرای برنامه متنوع ورزش بانوان برگزار میشود.

در ادامه طرح ملی توسعه ورزش بانوان شهرستان مهران برنامه طبیعت گردی با استقبال بیش از ۴۰ نفر از بانوان با حضور صالحی سرپرست اداره ورزش وجوانان، جعفریان کارشناس حوزه بانوان، رییس و نایب رییس هیات ورزش روستایی، بارعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد؛ و بانوان ورزشکار شهرستان در یک اقدام فرهنگی اقدام به جمع آوری زباله‌های رها شده درطبیعت سرسبزمهران کردند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان طبیعت گردی طبیعت گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موارد عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان، برخورد ناشایست گروهی از تماشاگران منتسب به تیم میهمان با هواداران مستقر در جایگاه زنان بود.

درویش در این خصوص می‌گوید: البته همه جای دنیا این محکوم است. آنها چه قدرتی دارند که میهمان هستند و میزبان را مورد حرف‌های رکیک قرار می‌دهند؟

وی افزود: من از مسئولان امنیتی هم پرسیدم و فهمیدم اولین نارنجک از سوی هواداران آنها بود. امیدوارم یک فضایی ایجاد شود که حداقل احترام را فراموش نکنیم. فضای ورزش همیشه جایی است که احترام خط مقدم است.

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببر‌های درنده (فیلم)
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببرهای درنده | ویدئو
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست