Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت که پیش‌بینی این کمیته کسب ۷۰ سهمیه المپیک توسط ورزشکاران کشورمان بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که میهمان برنامه ورزش و مردم بود، در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است. امیدوارم جوانان رهرو حقیقی او باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ولادت حضرت مسیح را به مسیحیان و ارامنه کشورمان تبریک می‌گویم. از دو سال قبل یک تیم بسیار قدرتمند فنی در کمیته المپیک و وزارت ورزش در قالب دو ستاد عملیاتی و عالی کار را شکل دادند تا این دوره نمایش بهتری نسبت به دوره‌های قبلی داشته باشیم. همه فدراسیون‌ها در اردو بودند و به دنبال کسب سهمیه. پیش‌بینی این بود که 70 سهمیه کسب شود و ما تا آن زمان 52 سهمیه گرفتیم. بروز کرونا یک شوک ایجاد کرد و همه چیز دستخوش تغییر شد. تصمیم گرفتیم هر فرد تمرینات اختصاصی داشته باشد.

ادامه دارد ...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک المپیک سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک المپیک سید رضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسماعیل‌نژاد، قطر پاسور تیم ملی والیبال در مورد تمرینات تیم ملی والیبال و شانس ایران برای کسب سهمیه المیپک گفت: هر سال تجربه بازیکنان بیشتر می‌شود تمام تلاش ما این است که بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم. مربی تیم ملی نیز شناخت خوبی از بازیکنان و اطلاعات روز والیبال دنیا دارد. همه ما برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و همه با انگیزه بالایی آمدیم.

وی با اشاره به برنامه تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: هفته اول با رقیبان اصلی بازی داریم و هر کسی از هفته اول بتواند امتیازات لازم را بگیرد به هفته‌های بعد و کسب سهمیه امید بیشتری خواهد داشت.

پاسور تیم ملی والیبال در پایان در واکنش به نبود برخی از بازیکنان در تیم ملی عنوان کرد: هر بازیکنی زندگی شخصی و دلایل خودش را دارد که نیاید. همه آنها دوستان ما هستند ولی نتوانستند بیایند من هم تلاش می‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم.

اسماعیل نژاد در مورد ادامه همکاری با تیم ورونا ایتالیا گفت: می‌خواهم سورپرایز کنم. تیمم تغییر می‌کند.

کد خبر 6099418

دیگر خبرها

  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • والیبال در تکاپوی تحقق عملیات ناممکن­
  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است