Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های خود گفت: گاهی قرار نیست عملیات موشکی انجام داد، امروز دشمن به دلیل حملات سایبری گسترده و پیچیده، خواب خوش ندارد.

او افزود: ایران هر روز دستاورد تازه‌ای را رونمایی می‌کند کهدمانند یک موشک بالستیک قلب دشمن را چاک چاک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: از دانشمندان و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ه) که واکسن ایرانی را در همین کرج خودمان ساختند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: ۱۳دی اولین سالگرد سردار رشید اسلام، شهید سلیمانی است، این روزها صحبت از ایشان زیاد می‌شود اما بعدا از اخلاق ایشان که برگرفته از مکتب امام خمینی(ره) است مطالب بیشتری را عرض می‌کنم.

امام جمعه کرج گفت: حاج قاسم، این مبارز نستوه هرگز در نبرد با تروریست‌ها کوتاه نیامد و پیام‌آور صلح برای مردم جهان بود.

او افزود: سالگرد او برابر شده با زمانی که مجلس اسرائیل با وضعیت امروز مجلسش، درمانده‌تر از همیشه است.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: امریکا ایران هراسی ایجاد می‌کند و بعد برای ایجاد ترس در داخل ایران آرایش جنگی می‌گیرد.

او افزود: آمریکا فکر می‌کند اگر ناو جنگی در خلیج فارس بیاورد و موج رسانه‌ای ایجاد کند، ایران از مواضع انقلابی خود دست می‌کشد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: آن ها اگر شجاعت داشتند از پشت سر و شبانه با اقدام تروریستی حاج قاسم را به شهادت نمی رساندند، خوب می‌دانند که توانایی جنگ رو در رو با دلیر مردان ایران را ندارند.

او افزود: قطعا منافع آمریکا و اسرائیل با هر اشتباهی در جهان به خطر خواهد افتاد.

امام جمعه کرج گفت: در مکتب امام خمینی(ره) بعد از توحید، حرف اول مبارزه با ظلم و ظالم است و همه تربیت شدگان این مکتب همین عقیده را دارند اما عده‌ای در داخل و خارج تلاش می‌کنند تا از سیلی‌های این مکتب فرار کنند.

او افزود: شهید سلیمانی هوش سیاسی داشت و تن به مذاکره بی‌ثمر و تسلیم عزت‌سوز نمی‌داد و می‌گفت برای شهید شدن باید شهید زندگی کرد که همین جمله می‌تواند زندگی افراد را تغییر دهد.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: در استان فعالیت‌های زیادی انجام می‌شود اما بعضی‌ها می‌گویند ماه‌های اخر دولت است و رخوت به خرج می‌دهند، آقایان طرح‌ها را رها نکنند و از جمله طرح‌هایی که باید ادامه پیدا کند، طرح گازرسانی به طالقان و آسارا است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه نمازجمعه آیت الله حسینی همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شهادت امام صادق (ع) در مشهد + فیلم 

همزمان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسمی با حضور مهاجرین افغانستانی در مشهد برگزار شد .

شرکت کنندگان در این مراسم مکتب امام جعفر صادق (ع) را مکتب دیانت و حمایت از مظلومین جهان دانسته اند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • مراسم شهادت امام صادق (ع) در مشهد + فیلم 
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود