Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام (ره) گفت: رسانه‌ها و اهل قلم سعی کنند مکتب سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را با ویژگی‌های منحصر به فرد آن به نسل‌های آینده منتقل کنند.

سید مرتضی بختیاری صبح روز جمعه در آیین رونمایی از دیوارنگاره سردار دل‌ها مقابل شهرداری منطقه ۵ به مناسبت اولین سالگرد شهادت مظلومانه این سردار بزرگ اسلام اظهار داشت: سردار شهید سلیمانی مالک اشتر زمان بود و مظلومانه به دست منفورترین آدم به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت از سالروز نهم دی، تصریح کرد: حاج قاسم پرورش یافته مکتب حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت بود و رفتار و عملکرد این شهید والامقام یک مکتب بود.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه اخلاص ولایتمداری، شجاعت، و مدیریت بر دلها از جمله ویژگی‌های این شهید گرانقدر بود، گفت: حاج قاسم هر چی که داشت برای خدا بود و به لحاظ این اخلاص هیچ مانعی زمینی نمی‌توانست سد راه وی شود.

بختیاری با اشاره به اینکه اگر کسی با سرمایه اخلاص وارد صحنه عمل شود هیچ مانعی نمی‌تواند آن را زمین‌گیر کند، افزود: ایشان یک انقلابی و جهادی و  سرباز محض ولایت بود. از اصحاب رسانه و اهل قلم می خواهم بیش از این به ویژگی های منحصر به فرد حاج قاسم بپردازند زیرا که این شهید والامقام شخصیتی مردمی، مهربان ، دلسوز ، کارگشاه  و قهرمان ملی کشورمان بود.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از جمله هادی طارمی بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند. پنتاگون وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق را با چندین موشک هدف قرار داد./ ایرنا 

 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان گفت: حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست بلکه در اخلاص و پاکی است، اگر برای خدا کار کرده و دنبال مقام نباشیم، اتفافات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: زودتر از آن که فکر کنیم دیر می‌شود، سرلوحه و جلودار ابراز رضایتمندی مردم مدیریت شهری است که با تمام ارکان زندگی مردم سروکار دارد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاص در خدمت‌رسانی مدیران افزود: اخلاص خون شهید زاهدی کاری کرد که پس از آن عملیاتی انجام شد و دنیا را مبهوت خود کرد، عملیاتی که زودتر اطلاع‌رسانی شد، اما آسیب جدی وارد کرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان با بیان اینکه حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست بلکه در اخلاص و پاکی است، گفت: اگر برای خدا کار کرده و دنبال مقام نباشیم اتفاقات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

نادرالاصلی با تاکید بر اهمیت امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: کارهای خوب را خوب انجام دهید و خوب به مردم نشان دهید، به خاطر خدا تبلیغ کنید، امروز افتخار می‌کنیم که عملیات پروژه مترو با تمام قصه‌ها با چندین میلیارد بودجه در این دوره پیگیری شد.

وی با بیان اینکه توقع داریم تا مردم که به‌عنوان صاحب و ارباب ما هستند دیده شوند، ادامه داد: این اقدام به دست مدیران در حوزه مناطق کم‌برخوردار و سایر حوزه‌ها و دستگاه‌ها می‌تواند خود را نشان دهد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان با بیان اینکه حدود سه سال گذشته مجموعه مدیریت شهری اتفاقات خوبی رقم زد، اما مردم ما بیشتر از این حق دارند، گفت: به‌عنوان کسانی که می‌توانیم امیدآفرین برای مردم باشیم وظیفه سختی داریم، خداوند به شما مدال افتخار داده است و حتماً رضایت خدا را به همراه دارد، اما باید تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 747909

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت