Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: سعید مهری در خصوص دیدار تراکتور مقابل شهر خودرو اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و حریف توسط کادرفنی به خوبی آنالیز شده بود ولی مثل اکثر بازی‌های این فصل بدشانسی و بی‌دقتی در زدن ضربات آخر باعث شد نتوانیم حقمان را در زمین بگیریم و شرمنده هواداران خوبمان شدیم.

به گزارش ایلنا، وی در مورد مشکل تمام کنندگی در تراکتور و زیاد موقعیت خراب کردن در بازی‌ها هم گفت: خب تیمی که هجومی بازی می‌کند و موقعیت زیاد خلق می‌کند ممکن است دچار چنین وضعیتی شود و نمی‌شود همه موقعیت‌ها را گل کرد خصوصا اینکه اکثر تیم‌ها جلوی ما دفاعی بازی می‌کنند و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را هم در نظر بگیرید که تیم ما تغییرات داشته و نیاز به زمان داریم.

هافبک تراکتور در مورد نتایج این تیم هم توضیح داد: قبول دارم در سطح انتظار ظاهر نشدیم ولی جای نگرانی نیست. اگر به جدول نگاه کنید فاصله تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است و تیم ته جدول می‌تواند با چند برد به صدر جدول برسد و از همین رو مطمئنم تراکتور در ادامه نتایج بهتری کسب خواهد کرد شک نکنید امسال از گزینه‌های اصلی قهرمانی خواهیم بود.

مهری در مورد مربیگری مسعود شجاعی در این تیم خاطرنشان کرد: آقا مسعود بازیکن تیم و رفیق و برادر بزرگتر ما بازیکنان است و رابطه خوبی که با تیم دارد صمیمیت و همدلی خاصی ایجاد کرده که بدون شک باعث موفقیت خواهد شد. اگر نگاه کنید در همین فرصت کم هم تحولات خوبی در تیم ایجاد شده و بهتر از قبل بازی می‌کنیم و فکر می‌کنم آقا مسعود در آینده از مربیان بزرگ فوتبال ایران خواهد شد.

وی در مورد اینکه بلاتکلیفی وضعیت کادرفنی در تیم تاثیر منفی می‌گذارد یا نه هم توضیح داد: نه بعید می‌دانم. درست است که آقا مسعود سرمربی موقت است ولی ما کارمان را انجام می‌دهیم و اینطور نیست که منتظر انتخاب سرمربی نشسته باشیم و مشغول فعالیت هستیم و تیم روند رو به رشدی دارد. قطعا مدیران باشگاه هم بهترین تصمیم را خواهند گرفت و جای نگرانی نیست.

هافبک تراکتور در مورد عملکرد خودش هم گفت: خدا را شکر طبق مواردی که از کادرفنی منتقل شده فکر می‌کنم توانستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم ولی خودم انتظار بالایی از خودم دارم و هیچ وقت از عملکرد خودم راضی نیستم چون می‌خواهم هر بازی بهتر از قبل شوم و برای همین دست از تلاش نمی‌کشم.

مهری در پایان عنوان کرد: جا دارد از هواداران خوبمان تشکر کنم که حامی تیم هستند و باید بگویم جایشان کنار ما واقعا خالی است و امیدوارم به زودی در کنار هم در ورزشگاه پیروزی های تراکتور را جشن بگیریم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال تراکتور سعید مهری شهر خودرو صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید با توجه به شرایط جدول و وضعیت آبی‌پوشان، شاگردان نکونام مسیر هموارتری برای قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم دارند. - اخبار ورزشی -

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره توقف استقلال در تبریز مقابل تراکتور اظهار داشت: بهترین اتفاق حفظ صدرنشینی استقلال در جدول بود. هر دو تیم با ذهنیت نباختن وارد زمین شدند. تراکتور بعد از تغییرات کادرفنی‌اش شرایط بهتری پیدا کرد و نمی‌خواست در خانه‌ بازنده باشد. با توجه به اینکه پرسپولیس و سپاهان هم در این هفته با هم بازی داشتند، استقلال با عِلم به این موضوع که ممکن است پرسپولیس 3 امتیاز را نگیرد، در بازی با تراکتور ابتدا به فکر نباختن بود و اگر فرصتی پیش می‌آمد و به برتری هم می‌رسید که نتیجه‌ ایده‌آل آبی‌پوشان رقم می‌خورد.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

 

 وی در واکنش به این موضوع که هر دو بازی بزرگ هفته کیفیت خوبی نداشت و 4 تیم بالای جدول انتظارات را برآورده نکردند، گفت: هرچه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم، حساسیت بازی‌ها بالاتر می‌رود، همین موضوع سبب می‌شود تیم‌ها با احتیاط بیشتری بازی کنند و 2 بازی تهران و تبریز بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این سؤال که در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ شانس قهرمانی استقلال چقدر است؟ تصریح کرد: برای قهرمانی همه چیز دست خود استقلال است و مسیر تیم جواد نکونام نسبت به پرسپولیس هموارتر است. استقلال با توجه به اختلاف یک امتیازی‌ در صدر جدول اگر بازی‌های پیش روی خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمان می‌شود، هر چند بازی مقابل تیم‌هایی مثل فولاد و نساجی که در پایین جدول قرار دارند و برای سقوط نکردن بازی می‌کنند، خیلی خطرناک است و استقلال باید خیلی مراقب باشد.

 ورمزیار درباره برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال عنوان کرد: تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال ممکن است به سود این باشگاه باشد یا برعکس، باعث شود تیم صدمه ببیند. تغییرات شاید مانند یک شمشیر دولبه عمل کند. گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند و باید صبر کنیم و ببینیم برکناری خطیر به سود استقلال تمام می‌شود یا خیر. نباید زود عکس‌العمل نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود