Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مردم کرمان هر جمعه در کنار مرقد مطهر شهید سلیمانی فرج امام زمانشان را همراه با زمزمه دعای ندبه و اشک از خدا می‌خواهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، صبح‌های جمعه که می‌شود مردم کرمان به رسم چندین ساله راهی مسجد مقدس صاحب الزمان (عج) می‌شوند؛ همان مسجدی که در دامنه کوه‌های سر به فلک کشیده صاحب الزمان (عج) واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنبد جبلیه را که رد کنی در میان انبوده درختان جنگل قائم مسیری زیبا خودنمایی می‌کنند که در انتهای این راه گنبد سبز رنگ مسجد صاحب الزمان (عج) جلوه‌گری می‌کند. اینجا همان جایی است که سال‌ها ملجأ و پناه دلسوختگان و مردمی است که هر صبح جمعه فرج امام زمانشان را همراه با زمزمه دعای ندبه و اشک از خدا می‌خواهند.

حاج قاسم برای سردار ‌پورجعفری چه نوشت؟ هجر حبیب| پیام جوان اهل جمهوری آذربایجان به ‌قاتلان فرماندهان مقاومت/ آماده‌ایم ‌انتقام خون حاج قاسم را بگیریم+ فیلم‌

اینجا همان مکان مقدسی است که سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شب‌های زیادی را در سکوت و تاریکی آن به صبح رساند، در میان سنگ قبرهایش قدم زد، گاهی ‌ایستاد و فاتحه‌ خواند و گاهی نشست و ساعت‌ها اشک ‌ریخت و گریه کرد.

گلزار شهدای شهر کرمان تنها محرم سرداری است که رازهای مگویش را در تاریکی شب با همرزمان رفته‌اش در میان می‌گذاشت؛ همان‌ها که خرامیدند و رفتند ...

مسجد صاحب‌الزمان (عج) و گلزار شهدای کرمان حالا یک سالی است که میزبان همیشگی سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی امام زمان عج دعای ندبه استان کرمان شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی امام زمان عج دعای ندبه استان کرمان صاحب الزمان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام سامانه نشریات دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، چهار نشریه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با عناوین «نوین دارو، دانش‌پژوه، دنیای نوین سلول و ردپای زیست‌فناوری» میان ۱۱نشریه دانشجویی برتر دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفتند.

حمیدرضا فاطمی پور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: چهار نشریه دانشجویی این واحد دانشگاهی میان نشریات برتر این دوره قرار گرفتند که سهم واحد رودهن حدود ۴۰ درصد نشریات برتر دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور است.

وی افزود: بحث رتبه‌بندی نشریات از موضوعات مهم دانشگاه بوده که بر اساس شاخص‌هایی ارزیابی می‌شوند. اکنون نظارت بهتر و بیشتر بر فرآیند ارزیابی کیفیت نشریات در دستور کار قرار دارد. کمک به نشریات دانشجویی برای تولید و بارگذاری مطالب در سایت نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و ارتقای سطح کیفی و کمی نشریات دانشجویی هدف اصلی این دوره است.

به گزارش آنا،‌ چهار نشریه دو ماهنامه نوین دارو به صاحب امتیازی کیمیا سادات سجادی، مدیر مسئولی رضا قاسمی و سردبیری رکسانا شاهمرادی شامکان، فصلنامه دانش‌پژوه به صاحب امتیازی علی صفایی، مدیر مسئولی محمدعلی شیرزاده و سردبیری هادی حسن‌پور، فصلنامه دنیای نوین سلول به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مائده جعفری ماسوله و سردبیری سارا جواهری و فصلنامه رد پای زیست‌فناوری به صاحب امتیازی امیر حشمتیان، مدیر مسئولی ریحانه السادات میرافضل و سردبیری ریحانه نهالی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم