Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@20:46:25 GMT

کشورهای مجری fatf وضع اقتصادی‌شان بدتر شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۹۸۶۰

کشورهای مجری fatf وضع اقتصادی‌شان بدتر شده است

رشیدی کوچی با اشاره به اینکه FATF برای به استثمار کشیدن کشورها تشکیل شده است، گفت: برخی کشورهای آسیای شرقی همه برنامه‌های FATF را هم اجرا کرده‌اند اما اوضاع اقتصادی‌شان بدتر شده است.

به گزارش مشرق، جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درباره بررسی مجدد کنوانسیون‌های مربوط به FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: برنامه‌های FATF دارای ۴۱ بند است که ۳۹ بند آن را اجرا کردیم و اینکه اگر فکر کنیم آن ۳ بند دیگر را هم اجرا کنیم مشکلات حل می‌شود خیال خامی بیش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی معتقد است که مشکلات کشور به نگاه خودفروخته مسئولان در داخل کشور برمی‌گردد. چرا که اگر تمام بندهای FATF را هم اجرا کنیم نه تنها توفیقی در اقتصاد ما صورت نمی‌گیرد بلکه شرایط بدتر نیز خواهد شد. 

رشیدی کوچی با تأکید براینکه معاهده‌های بین‌المللی همچون کنوانسیون‌های FATF برای به استثمار کشیدن کشورها نوشته شده است، گفت: برخی کشورهای آسیای شرقی همه کنوانسیون‌های FATF را هم اجرا کرده‌اند اما اوضاع اقتصادی شان بدتر شده است بنابراین دشمنان ما هیچگاه مصلحت ما را نمی‌خواهند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس خاطرنشان کرد: اینکه سخنگوی دولت واکسن کرونا را به FATF ربط می‌دهد خیلی مسئله عجیبی بود که البته یکی از وزرا پاسخ آقای ربیعی را داد، اما اینکه دولت در چند ماه پایانی بخواهد تلاشی داشته باشد تا به تعهدات اخلاقی و قلبی خود به غربی جامه عمل بپوشاند طبیعی است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی کمیسیون امور داخلی کشور مجمع تشخیص مصلحت نظام ربیعی هم اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود

سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه ۱۹ میلیون خانوار و حدود ۶۰ میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

به گزارش تسنیم، وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

دیگر خبرها

  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است