Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:32:59 GMT

حفظ نظام مهم ترین اولویت شهید سلیمانی بود

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۹۸۶۴

حفظ نظام مهم ترین اولویت شهید سلیمانی بود

حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: شهید سلیمانی میدانست هدف اصلی جنایتکاران ایجاد مرز مشترک با ایران بود تا با نظام جمهوری اسلامی وارد جنگ شوند.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار با تشخیص به موقع دشمنان اسلام و انقلاب در مرز کشورهای سوریه، عراق و فلسطین توانست از پیشروی آنان جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قشم با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی با سرکوب دشمنان در سوریه و عراق و سایر مناطق توانست آرامش و آسایش را درون کشور ایجاد کند.

تردد در لافت شبانه روزی شود

تارم در ادامه بیان کرد: تردد در بنادر لافت و پهل شبانه روزی شود تا حجم زیاد انتقال بار در شب به روز منتقل نشود.

وی افزود: کاهش ساعت تردد و کم شدن احتمالی این لندینگ‌کرافت‌ها باعث تجمع و صف‌های طولانی و ایجاد وقفه برای خذمت رسانی مردم است.

امام جمعه قشم همچنین به موضوع بارش باران شدید اشاره و اظهار کرد: همه ساله در فصل زمستان بارش باران‌های شدید باعث آبگرفتگی معابر و ایجاد مشکل برای مردم می‌شود که باید این مشکل به طور جدی و همیشگی رفع شود.

برچسب‌ها سوریه لافت عراق قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه لافت عراق سوریه لافت عراق قاسم سلیمانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد