Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه شیر خشک شهرستان مرکز پالایش شیر ایران خواهد شد.

عباس گودرزی در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) که امروز ۱۲ دی‌ماه صورت گرفت، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ایام ۹ دی و هفته بصیرت اظهار کرد: مردم ما در این روز اجازه ندادند که دشمنان برای امنیت ملی و اقتدار این کشور برنامه‌ریزی‌های شومی در ذهن بپرورانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: خدا ایشان را عزیز کرد، پول، ثروت، سفره، شعار و حرف ممکن است جمعیت بیاورد ولی به‌صورت موقت اما درگاه محبت قلب و جان انسان بوده و کلیدش فقط در اختیار خدا است اگر خدا اراده کند عزت و محبت می‌دهد و همان‌طور که عالمی را عزادار قاسم سلیمانی کرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: هنوز ما نمی‌توانیم بفهمیم حاج قاسم سلیمانی که بود ولی این‌ها همه آثار و نشانه است یک کسی از دنیا برود و این‌قدر عالمی برایش عزادار شود زمان مشخص می‌کند که این‌ها که بودند.

گودرزی اضافه کرد: باید مسئولین تلاش کنند که امید را به جامعه تزریق کنند چون کلید همه مشکلات امید است و امید باید در شهر جاری و ساری شود.

وی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند که امید مردم را به یاس تبدیل کند کشور آینده روشنی خواهد داشت، کشور جمهوری اسلامی مسیر بلند و افق جهانی را دارد دنبال می‌کند و حتماً سختی‌های نیز دارد اما اگر دست‌به‌دست هم دهیم شاهد این‌گونه کارها خواهیم بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: مردم خاطره خوبی از کلنگ زنی ندارند و باید تلاش شود این کلنگ زنی به‌زودی عملیاتی شود.

گودرزی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان، اظهار کرد: بیمارستان کوثر با استانداردهای لازم در حال توسعه است که نقش ارزشمندی در بخش درمان شهرستان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بیمارستان آیت‌الله‌العظمی بروجردی تکمیل شد تجهیزات ام ار ای به این شهر آمد و هم‌اکنون نیز با همت خیرین و پیگیری شبکه بهداشت و درمان کار عملیات بال دوم اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شروع شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: کارخانه شیر خشک بعد از ۳۵ احیا شده که برای این شهرستان یک برند می‌شود و مرکز پالایش شیر ایران خواهد شد.

گودرزی اضافه کر: یک میلیون تن شیر در روز در این کارخانه پالایش می‌شود و یک زنجیره و یک قطب برای خودش است.

وی بیان کرد: الان شستا ۸۰۰ هزار تن شیر تولید می‌کنند الان نمی‌دانند چکار کنند کارخانه شیر خشک ندارند و برای شستا توجیه اقتصادی دارد.

نماینده مرم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: احیا کارخانه شیر خشک فرایند طولانی داشت تا انجام شد و کارها با پیگیری انجام می‌شود.

گودرزی اظهار کرد: در حوزه‌های شهرستان مختلف کار برای انجام هست که باید پیگیری شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی کارخانه شیر عباس گودرزی شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیمارستان کوثر نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس کارخانه شیر خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، داود گودرزی ایرنا افزود: ۱۲ تیم خودرویی در تهران و به ویژه حاشیه شهر در بحث جمع آوری حیوانات موزی و سگ های بدون صاحب مسئولیت دارند و فعال هستند.

وی ادامه داد: این تیم ها از طریق تماس و شکایات مردمی با سامانه ۱۳۷ و البته گشت های خودشان اقدام به جمع آوری سگ های بدون صاحب می کنند.

به گفته گودرزی، روزانه ۴۰ تا ۵۰ سگ بدون صاحب در تهران جمع آوری و همه آنها به نقاهتگاه کهریزک(آرادکوه) منتقل می شوند.

 

گودرزی درمورد نحوه نگهداری و پذیرش این سگ‌ها نیز گفت: سگ ها در این نقاهتگاه ابتدا توسط دامپزشک معاینه می شوند و پس از شناسایی سگ های بیمار، نسبت به معالجه اقدام می شود.

وی یادآور شد: سگ های سالم هم به تفکیک نر و ماده در قفس های مخصوص خود در این مرکز نگهداری می شوند.

رهاسازی سگ های بدون صاحب تخلف است

گودرزی ادامه داد: در گذشته اقدام به پلاک کوبی و عقیم سازی سگ های بدون صاحب می شد و در نهایت رها سازی صورت می گرفت اما طبق قانون و دستورالعمل ابلاغی محیط زیست رهاسازی سگ های بدون صاحب تخلف است از این رو ما فقط به هنگام واگذاری این سگ ها به اشخاص واقعی اقدام به عقیم سازی و پلاک کوبی می کنیم.

مدیرکنترل حیوانات مضر شهری یادآور شد: همچنین به هنگام واگذاری از صلاحیت فرد داوطلب برای نگهداری مطمئن می شویم و پس از تزریق واکسن هاری و صدور شناسنامه بهداشتی این واگذاری به اشخاص حقیقی به طور مثال برای نگهبانی سگ در گاراژ، باغ یا کارخانه ها انجام می شود.

وی این را هم گفت که شهرداری فقط نقاهتگاه کهریزک را برای نگهداری سگ های بدون صاحب دارد و بقیه اماکن نگهداری دست حامیان حیوانات است.

 

به گفته گودرزی، بیشتر هزینه نگهداری سگ های بدون صاحب توسط خیران و حامیان حیوانات تامین می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون نقاهتگاه آرادکوه ۲ هزار ظرفیت دارد که توسعه آن را شروع کرده ایم و ۲ هکتار زمین برای این امر اختصاص یافته که سال بعد این ظرفیت تا هشت هزار قلاده می رسد.

گودرزی افزود: تعداد سگ های بدون صاحب ۱۰ هزار قلاده تخمین زده می شود درحالی که ما سال آینده فقط تا هشت هزار قلاده ظرفیت پذیرش و نگهداری خواهیم داشت.

او ساماندهی سگ های بدون صاحب را در گرو همکاری مردم دانست و توصیه کرد: شهروندان از غذارسانی بی رویه به این حیوانات خودداری کنند و باید آگاهی آنها را در این زمینه بالا برد.

گودرزی همچنین هشدار داد: شهروندان نباید به صفحه های مجازی متعدد که با ادعای حمایت از حیوانات فعالیت دارند، اعتماد کنند تا ما بتوانیم ساماندهی را به نتیجه برسانیم.

وی تاکید کرد: خیلی از غذارسانی های نابجا و از سردلسوزی به سگ های بدون صاحب و البته منفعت و درآمد صاحبان برخی از این صفحه های مجازی باعث شده نتوانیم در کوتاه مدت به هدف گذاری خود که ساماندهی یکساله سگ های تهران است، برسیم.

دیگر خبرها

  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است