Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه این سایت،  در این نظرسنجی که پس از برگزاری چندین نظرسنجی داخلی و چهار فینال منطقه ای برگزار شد تیم تراکتور با کسب ۷۵۱ هزار و ۵۶ رای معادل ۵۱.۱۴ درصد از یک میلیون ۴۶۸ هزار ۶۸۳ رای به این عنوان دست یافت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با تبریک این عنوان به باشگاه تراکتور، اعلام کرد این تیم تبریزی در نظرسنجی محبوب ترین تیم در ایران، آسیای میانه و جنوب آسیا نیز که از سوی این سایت برگزار شد عنوان نخست را کسب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نظرسنجی پرسپولیس با کسب ۳۱۷ هزار ۹۴۳ رای معادل ۲۱.۶۵ درصد مجموع آرا در جایگاه دوم محبوب ترین باشگاه های آسیا ایستاد.

تیم های پرسیجا جاکارتا، الوحدت اردن، الاتحاد سوریه، جوهر دارالتعظیم مالزی، سووان سامسونگ کره و شانگهای شینهوا چین نیز به ترتیب در رده های سوم تا هشتم این رده بندی قرار گرفتند.

تیم های تراکتور و پرسپولیس به ترتیب با قهرمانی ر جام حذفی و لیگ برتر، نمایندگان مستقیم ایران در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در فصل بعدی هستند.

برچسب‌ها تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز کنفدراسیون فوتبال آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز کنفدراسیون فوتبال آسیا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com