Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه اراک گفت: خانواده‌های شهدای مدافع حرم در اراک در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها تقدیر شدند‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ محمد مهجوری ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم مسلمی، زهروند، حسینی، ابراهیمی شهرستان اراک اظهار داشت: شهدای مدافع حرم تمام داشته خود و عمر و زندگیشان را در راه خدا دادند و این کار بزرگی است که از هر انسانی ساخته نبوده بلکه شهدای مدافع حرم توانستند سربلند از این آزمون بیرون آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانطور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند بی‌شک اگر شهدای مدافع حریم آل الله در آن شرایط سخت جنگ و هجمه گروهک‌های منافق و تکفیری که با حمایت استکبار به میدان مبارزه علیه جهان اسلام و مسلمانان آمده بودند، در میدان جهاد حاضر نشده بودند قطعا امروز باید در شهرها و محله‌های خود درگیر بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم و خانواده‌های صبور آنها الگوی بی‌بدیل برای جامعه محسوب می‌شوند که با ایمان و تقوا مایه دلگرمی تمام مظلومان عالم بوده اند بنابراین باید سیره شهدای مدافع حرم برای جامعه به ویژه جوانان تبیین شود.

مهجوری ادامه داد: دفاع از اسلام و شرف تنها محدود به منطقه معین نیست و در هر مکانی که مظلوم نیاز به دفاع، ایستادگی در مقابل جسارت و اهانت دشمنان باشد همان جا میدان مبارزه است که شهید قاسم سلیمانی این موضوع را به خوبی درک و مدیریت کرد.

وی بیان کرد: امروزه شهید سردار سلیمانی به عنوان الگویی برتر برای همه آزادی خواهان به ویژه مسلمانان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بدل شده و این امر حاصل تقوای الهی و محبت به اهل بیت ولایت بوده است.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید

غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی، به مناسبت روز کار و کارگر با حضور در منزل شهید معصوم زاده، با خانواده معظم ایشان دیدار نمود.   به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار ارومیه در این دیدار اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم آرمان‌های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.   وی با بیان اینکه نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تاثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اصلی‌ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی است.   غلامحسین عماری گفت: شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ما همه به شهدا وابسته ایم و همه مسئولین نیاز دارند که برای تجدید روحیه و بهره گیری از معنویات شهدا، خدمت خانواده شهدا برسند و همه مسئولین به راه شهدا التزام دارند و موظف هستند تا مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کنند.   وی افزود: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا، سعادت و افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود و بازماندگان شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت رسانی و سپاسگزاری از آنها وظیفه‌ای همگانی است

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی