Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ستار علیزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : شخصیت حاج قاسم سلیمانی باید فراتر از یک شخصیت دید نگرشی جامع و کامل نسبت به این شخصیت اثر گذار باید داشت.

وی با اشاره به این تعبیر رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند به شهید حاج قاسم به چشم یک فرد نگاه نکنید، به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنید، عنوان کرد : این جمله رهبر معظم انقلاب بهترین و کامل ترین تعریف از شخصیت این چهره همیشه ماندگار در تاریخ اسلام،  انقلاب و جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر اقمارشان در بین کشورهای اروپایی به دنبال باز مهندسی تامین امنیت اسرائیل و خود در سراسر دنیا هستند، اضافه کرد: آنان برای رسیدن به این هدف درپی ناامن کردن، تضعیف امنیت، ایجاد تفرقه و اختلاف به بهانه های مختلف و واهی در جهان اسلام هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های استکبار جهانی ایجاد گروه های تروریستی تکفیری مانند القاعده و داعش با پول نفت عربستان است که جمهوری اسلامی ایران از مدتها قبل به این مساله اشراف داشت و برای مقابله با آن و خنثی سازی اهداف آنها وارد عمل شد و بار بیشتر این مبارزه بر دوش نیروی قدس سپاه پاسداران به فرماندهی سردار سلیمانی بود.

وی بیان داشت: هدف اصلی جریان استکباری، ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی بویژه ایران بود، اما سردار حاج قاسم سلیمانی برای ایجاد امنیت در منطقه و ایران اسلامی از مدل انقلابی و قرآنی مقاومت مردمی استفاده کرد و توانست با تربیت نیروی انسانی، دینی و مومن آنها را گرد هم آورد و جبهه مقاومت را در منطقه تشکیل دهد تا جایی که چتر این مقاومت با ایجاد حساسیت در مساله امنیت شامل سوریه، لبنان، ایران، پاکستان، افغانستان و عراق هم شد.

حجت الاسلام علیزاده اظهار داشت: شهید سلیمانی با راه اندازی جریان مقاومت ضمن آنکه به کشورهای اسلامی امنیت بخشید عزت آنان را در جهان بالا برد و این هدف را با بین بردن باور شکست ناپذیر بودن استکبار و اسرائیل انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: نقش سردار حاج قاسم سلیمانی در تامین امنیت منطقه و ایران اسلامی؛  حیاتی، بی بدیل و کم نظیر است و باید او را معمار امنیت جهان اسلام و ایران نامید، همین نقش اثرگذار این سردار باعث رسوایی و عصبانیت آمریکا و اسرائیل شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بیان داشت: اساس جمهوری اسلامی ایران در بیداری ملت های اسلامی و حتی انسانی نقش بسیار موثری است، آزادگان و نخبگان مستقل دنیا و مردم به این نتیجه رسیدند که می شود با الگو گیری از انقلاب ملت ایران بیدار شد و در مقابل ظلم، ستم و زورگویی ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از عوامل کلیدی در بیداری ملت های مظلوم منطقه به ویژه کشورهای اسلامی بود، اضافه کرد: این سردار به عنوان سفیر مقاومت، جریان بیداری را همراه با مقاومت در برابر هژمونی غرب در کشورهای منطقه راه اندازی نمود و جمعیت بسیاری را در جبهه مقاومت ثبت نام کرد به طوری که امروزه در کشورهایی از جمله عراق، لبنان، فلسطین، سوریه و بحرین نشانه های این بیداری را می بینیم.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی با صدور ارزش های دینی، قرآنی، انقلاب اسلامی و بیان آنها و سیراب کردن مردم مظلوم منطقه از معارف دینی آنان را بیدار کرد و در مقابل جبهه ظلم و جنایت بسیج کرد، موج بیداری و همراه کردن مردم با جبهه مقاومت ریشه داعش و تکفیری ها را خشکاند و منجر به اخراج آمریکا از منطقه و شکست کامل آنها خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی تنها در امور نظامی و امنیتی در منطقه خلاصه نمی شود، او در عالم واقع و در زندگی زمینی خود شهید هست و همه کسانی که با این سردار و دیگر شهدا ارتباط داشتند بر این موضوع تاکید دارند.

وی خاطر نشان کرد: ساده زیستی، انس با نماز، دعا، مناجات، توسل به ائمه معصومین، ارتباط با مردم، ارتباط با خانواده شهدا و فرزندان شهدا کالبدی می سازد به نام حاج قاسم که تبلور همه ارزش های عالی انسانی و الهی را می توان در آن دید و خداوند متعال دوستدار این چنین انسان هایی است و آنها را به مقام شهادت نائل می کند.

۱۳ دی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

برچسب‌ها رشت گیلان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان قاسم سلیمانی رشت گیلان قاسم سلیمانی اخبار کنکور حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین