Web Analytics Made Easy - Statcounter

فالح الفیاض، رئیس حشد الشعبی عراق گفت: با یاری خداوند در روزهای آینده شاهد اجرایی شدن مصوبه خروج آمریکا خواهیم بود.

به گزارش مشرق، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشدالشعبی، امروز (جمعه)، در گفت‌وگو با «المسیره»، بر لزوم خروج نیروهای آمریکایی از خاک عراق تأکید کرد.

طبق این گزارش، فالح الفیاض گفت: «بغداد و تهران با یکدیگر روابط خونی دارند و بنابر ارتباطات متعددی به یکدیگر گره خورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌توان روابط غیرطبیعی میان این دو کشور را تصور کرد».

الفیاض ادامه داد: «مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی که پس از شهادت فرماندهان نصر (شهید سلیمانی و شهید المهندس) تصویب شد، قطعی و نهایی است».

رئیس سازمان الحشدالشعبی ادامه داد:‌ «با یاری خداوند،‌ در روزهای آینده شاهد اجرایی شدن مصوبه در واقعیت خواهیم بود».

نظامیان تروریست آمریکایی سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ در اقدامی تروریستی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و معاون رئیس سازمان الحشدالشعبی را به همراه چند نفر از رزمندگان مقاومت هنگام خروج از فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.

پارلمان عراق در یک رأی‌گیری بعد از اقدام تروریستی دولت آمریکا طرحی را برای خروج نیروهای آمریکایی از عراق تصویب کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران فالح الفیاض فرودگاه بغداد حشدالشعبی عراق شهید المهندس امریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد

جعفر مرادی حقیقی ، به نزدیک شدن فصل گرما اشاره کرد و گفت: با توجه به برخی رخدادهای طبیعی که در جنگل‌ها و مراتع اتفاق می‌افتد باید نیروهای واکنش سریع آمادگی اجرای عملیات اطفای حریق در مدت زمان کوتاه و به موقع را داشته باشند.

وی به برگزاری این رزمایش در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود اشاره کرد و گفت: امروز این رزمایش با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی با اتحاد و همدلی انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان ابراز کرد: این نیروها در این محل جمع شدند تا نشان دهند که می‌توانند به موقع برای جلوگیری از خسارت‌های جبران ناپذیری که در اثر عوامل طبیعی و انسانی در جنگل‌ها و مراتع هر از چندگاهی اتفاق می‌افتد، اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد