Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:46:25 GMT

رقابت تنگاتنگ سپاهان و گل‌گهر ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۰۵۱۷

شاگردان امیرقلعه نویی و محرم نویدکیا تنها تیم هایی به شمار می روند که تا در تمام بازی هایشان موفق به گلزنی شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و گل‌گهرسیرجان تقریبا شرایط مشابهی در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر دارند؛ شاگردان امیرقلعه‌نویی 14 گل در 9 مسابقه زده اند و 10 مرتبه هم دروازه علیرضا حقیقی باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر نیز تیم سابق امیرقلعه‌نویی با محرم نویدکیا شرایط خوبی دارد و از هشت مسابقه صاحب 14 امتیاز شده؛ آنها در 8 مسابقه قبلی موفق به زدن 14 گل شده اند و البته 11 مرتبه نیز دروازه آنها باز شده تا در مقایسه با تیم گل گهر سیرجان با یک بازی کمتر، یک گل تفاضل کمتر هم داشته باشند و رتبه چهارم جدول به آنها پیش از مصاف حساس با پرسپولیس رسیده باشد.


با این وصف در حال حاضر شاگردان محرم نویدکیا و امیرقلعه‌نویی تنها دو تیمی در جدول 16 تیمه مسابقات لیگ برتر به شمار می روند که در تمامی بازی هایی که به میدان رفته اند، موفق به گلزنی شده اند؛ گل گهر این رکورد را در دیدار برابر استقلال تهران نیز ادامه داد و در سوی دیگر نیز شاگردان محرم نویدکیا در مقابل ماشین سازی علیرغم اینکه به سه امتیاز نرسیدند، نمایش بسیار خوبی در فاز هجومی داشتند و سه بار دروازه تیم میزبان را باز کردند.


همچنین بدترین خط هجومی لیگ را تیم مس رفسنجان دارد که در هشت بازی قبلی خود 4 بار گلزنی کرده است و تیم ماشین سازی هم ثبت 6 گل در 9 مسابقه شرایط خوبی از این حیث ندارد.

فولادمبارکه سپاهان گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان گل گهرسیرجان امیرقلعه نویی محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرم زیر باران زانو نزد (عکس)

به گزارش ورزش سه، رمز شکست‌ناپذیری تیم محرم نویدکیا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، بازگشت‌های موفق به بازی و جبران گل خورده است.

مس که در ۱۳ بازی اخیرش شکست نخورده در پنج مسابقه برابر ذوب‌آهن، آلومینیوم اراک، تراکتور، پیکان و گل‌گهر از حریفانش عقب افتاد اما موفق به جبران نتیجه و فرار از شکست شد.

آنها این‌بار در هفته بیست و پنجم لیگ برتر زیر باران شدید به مصاف گل‌گهر رفتند و نیمه نخست را به حریف واگذار کردند اما در نیمه دوم موفق به جبران نتیجه شدند.

در این بین مس در بازی مقابل آلومینیوم با یک گل از حریف خودش عقب افتاد اما در نهایت با سه گل به پیروزی رسید و در چهار بازی دیگر توانست شکست را با نتیجه تساوی عوض کند.

به نظر می‌رسد تیم‌ نویدکیا به نباختن عادت کرده که برای تیمی با ۸ شکست در نیم‌فصل اول دستاورد ارزشمندی است.

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین