Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از نامه‌های علی‌اصغر مونسان خطاب به انوشیروان محسنی بندپی آمده است: «در اجرای بند (ج) ماده واحده قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و بند ششم ماده سوم قانون اساس‌نامه سازمان میراث‌فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۷ مجلس شورای اسلامی مبنی بر ثبت آثار ارزشمند منقول و غیرمنقول فرهنگی‌تاریخی کشور در فهرست آثار ملی و فهرست‌های ذی‌ربط، مراتب ثبت اثر فرهنگی‌تاریخی "کافه رستوران گل رضائیه" واقع در استان تهران، شهرستان تهران، بخش مرکزی، شهر تهران، منطقه ۱۲، خیابان جمهوری، خیابان سی‌تیر، بین کوچه ایروان و بن‌بست مصری‌پور که پس از طی تشریفات قانونی لازم به شماره ۳۲۶۸۶ مورخ ۹۷/۱۲/۲۰ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثر مذکور تحت حفاظت و نظارت این وزارت است و هرگونه دخل و تصرف یا اقدام عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر هویت آن شود برابر مواد ۵۵۸ لغایت ۵۶۹ از کتاب پنجم قانون مجازات‌های اسلامی، تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده، جرم محسوب می‌شود و مرتکب مشمول مجازات‌های قانونی خواهد شد و مرمت و بازسازی اثر صرفاً با تأیید و نظارت این وزارت ممکن خواهد بود.»

همچنین در هشت نامه دیگر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استاندار تهران، مراتب ثبت هشت اثر فرهنگی‌تاریخی دیگر به شرح زیر به او ابلاغ شده است:

۱- «خانه دولت آبادی- اثر معماری هوشنگ سیحون» واقع در شمیرانات، خیابان بازدار (کامرانیه)، نبش کوچه یاسمن، پلاک ۳۶، کد شناسایی ۳۹۶۵۲۰۲۴ به شماره ۳۲۹۵۷ مورخ ۹۸/۵/۲۷،

۲- «بنای تاریخی موسوم به مؤسسه آموزشی بانکداری ایران» واقع در منطقه ۴، خیابان پاسداران، نبش خیابان شهید بهرام جعفر (نگارستان هفتم) به شماره ۳۳۰۴۶ مورخ ۹۹/۴/۱۱،

۳- «حمام بی‌نظیر» واقع در منطقه ۱۲، خیابان شهید مصطفی خمینی، پلاک ۴۱۵ به شماره ۳۳۰۴۷ مورخ ۹۹/۴/۱۱،

۴- «کلیسای سرکیس مقدس» واقع در منطقه ۶، میدان ولیعصر، خیابان کریم‌خان زند، نبش خیابان استاد نجات‌الهی جنوبی (ویلای جنوبی)، پلاک ۲۹۵ به شماره ۳۳۰۴۸ مورخ ۹۹/۴/۱۱،

۵- «ورزشگاه امجدیه» واقع در منطقه ۷، میدان هفت‌تیر، خیابان دکتر مفتح، به شماره ۳۳۰۵۱ مورخ ۹۹/۲/۱۰،

۶- «خانه فولادوند» واقع در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان حقوقی، بن‌بست فولادوند، پلاک ۸ به شماره ۳۳۰۵۲ مورخ ۹۹/۷/۲۲،

۷- «بنای واقع در معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه» واقع در منطقه ۱۱، خیابان حافظ، خیابان کسری، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به شماره ۳۳۰۵۳ مورخ ۹۹/۴/۲۴،

۸- «ساختمان موسوم به رستوران سورن» واقع در میدان ولیعصر، خیابان کریم‌خان، خیابان حافظ، پلاک ۵۲۹ به شماره ۳۳۰۵۴ مورخ ۹۹/۴/۲۴.

کد خبر 5110054

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی علی اصغر مونسان قاسم سلیمانی شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا سازمان تامین اجتماعی شورای شهر ویروس کرونا شهرداری وزارت آموزش و پرورش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر تهران پلیس راهور شهرداری منطقه 3 میراث فرهنگی واقع در منطقه مورخ ۹۹ ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در سطح این منطقه خبر داد و گفت: تمام پلاک‌ها حاوی کیوآرکد ( QR) است که حاوی اطلاعات آدرس کامل، تعداد طبقات، کد پستی هر واحد و پلاک شهرداری است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کارایی و مزایای پلاک‌های آبی هوشمند اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای تحقق هدف دستیابی به شهر هوشمند ایجاد ارتباط بین سازمان‌های مختلف و توسعه و سهولت در خدمات‌رسانی به شهروندان است که پلاک آبی هوشمند زیرساخت خوبی برای اطلاع‌رسانی و به‌روزرسانی در زمینه ملک شهروندی و خدمت‌رسانی‌های پیرامونی است‌.

وی افزود: از طریق این پلاک‌ها امکان اتصال به شبکه‌های اجتماعی به‌منظور ارائه خدمات مختلف و به‌روزرسانی بانک اطلاعات املاک شهرداری فراهم می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعداد کل پلاک‌های این منطقه بالغ بر ۵۰ هزار عدد است، گفت: تا کنون ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در سطح منطقه ۷ از جمله در شمال بزرگراه چمران و نیمی از منطقه جنوب چمران نصب شده است.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: تمام پلاک‌ها حاوی کیوآر ( QR) کد است که حاوی اطلاعات آدرس کامل، تعداد طبقات، کد پستی هر واحد و پلاک شهرداری است و در آینده نیز مجهز به شماره اشتراک آب ،برق و گاز نیز می‌شود.

وی ادامه داد: در الگوی جدید، پلاک منازل با استفاده از نقشه‌های مکان‌مند موجود در شهرداری و داده‌های شرکت پست همسان‌سازی و سپس راستی‌آزمایی شده است، البته پلاک‌های آبی رنگ دارای بارکد هوشمند طراحی شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نصب پلاک‌های آبی هوشمند در این منطقه از دی سال گذشته آغاز شده و تا پایان خرداد ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای این طرح که در کل شهر اصفهان در حال اجراست، معاونت برنامه‌ریزی و سازمان زیباسازی در معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان دخیل هستند.

کد خبر 748337

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو