Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@02:27:39 GMT

امام جمعه شاهرود : مراقب سرمایه‌های کشور باشیم

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۰۶۵۶

امام جمعه شاهرود : مراقب سرمایه‌های کشور باشیم

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های این هفته جمعه در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد، افزود: مواظبت از افراد تاثیر گذار انقلاب ، دانشمندان و مفاخرباید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده  ، تاکید کرد: دانش ، غیرت و همت بالای ایرانیان پایان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سیزدهم دیماه سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی ، ابو مهدی المهندس و همرزمانشان را دارای ابعا وسیعی بر ای کشور منطقه و آزادیخواهان عالم برشمرد.

امام جمعه شاهرود دشمن شناسی ،زمان شناسی ، هدف شناسی ، کاردانی در حوزه های دیپلماسی ، نظامی و علمی را از ویژگی های مهم سردار دل‌ها برشمرد که وی را به یک مکتب تاثیر گذار در دنیا تبدیل کرد.

به گفته وی ، مردم و مسوولان نظام باید در این شرایط خاص وحدت و انسجام رادر مقابل دشمنان حفظ کنند و در مسایل کلان ملی یک حرف شنیده شود.

امینی با بیان اینکه گاهی اوقات حرف های دشمن شاد کن از برخی مسوولان شنیده می شود  ، تاکید کرد: مجلس ،دولت و قوه قضاییه با وحدت و انسجام حرف بزنند تا دشمنان برداشت مورد نظرشان را نکنند.

امام جمعه شاهرود گفت: حرف های دوپهلو فایده ای ندارد ، نگذارید با این گونه حرف ها کام مردم تلخ شود.

امینی با اشاره به جابجایی فرماندار شاهرود گفت : فرماندار این شهرستان بزرگ باید هرچه سریعتر انتخاب و تعیین تکلیف شود.

وی با قدر دانی از نادر فخری که حدود یکسال فرماندار این شهرستان بزرگ بود، از زحمات ابوطالب جلالی نیز بعنوان سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان تقدیر کرد.

خطیب جمعه شاهرودگفت: در تریبون نماز جمعه از وزیر کشورمی خواهم برای مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و انتخابات پیش رو  به داد شهرستان ما برسید. 

فرماندار سابق شاهرود از حدود ۲ ماه پیش به عنوان فرماندار سمنان معرفی شده و فرمانداری ویژه شاهرود اکنون به صورت سرپرستی اداره می‌گردد.

امینی افزود: باید شهرستان بزرگ شاهرود فرماندار داشته باشد هرچند که سرپرست فعلی نیز زحمات زیادی می کشد و ما هم کمک می کنیم.

امام جمعه شاهرود افزود: طولانی شدن این مهم معنا ندارد و به خدمات ، فرهنگ و اقتصاد لطمه می زند.

خطیب جمعه گفت : از وزیر کشور خواهش می کنیم در انتخاب فرماندار جدید شاهرود منافع ، نیاز و مصالح مردم را درنظر داشته باشد.

وی اجرای  سند تحول قضایی در گام دوم انقلاب از سوی قوه قضاییه را باعث ایجاد بارقه امید در دل مردم دانست و ادامه داد: مردم هنوز از کیفیت ، کمیت و اطاله دادرسی ها دلواپسی و گلایه دارند.

امینی با بیان اینکه قضات و کارکنان دستگاه قضایی زحمات فراوانی برای مردم کشیده اند ، تاکید کرد: تسریع در این روند خواست مردم است.

وی به نهم دیماه و حضور با معرفت مردم و تبعیت از تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در گذر از فتنه ۸۸ و ۱۷ دی ماه سالروز کشف حجاب رضاخانی  ، ۱۹ دیماه سالروز قیام خونین مردم قم و تاثیر آن در به ثمر رسیدن انقلاب نیز اشاره کرد.

امینی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) چهره نفاق را افشا کردند، ادامه داد: قبر مخفی ایشان نیر افشا کنده جهره نفاق تا امروز است.

تا پیش از امروز به مدت ۱۳ هفته نمازجمعه در شاهرود به خاطر همه‌گیری  ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.

به همین دلیل امام جمعه شاهرود خطبه‌های جمعه را بصورت مجازی بیان می‌کردند.

برچسب‌ها شاهرود قاسم سلیمانی سند تحول قضایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود قاسم سلیمانی سند تحول قضایی شاهرود قاسم سلیمانی سند تحول قضایی اخبار کنکور امام جمعه شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان ملارد گفت: تنها راه نجات اقتصاد کشور تولید با کیفیت و مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: نام گذاری شعال سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نوعی روایت سازی راهبردی است که نظام حکمرانی باید جهت‌گیری سیاسی و اقتصادی خودش را در آن متمرکز کند. همچنین از همه چرخ دنده‌های کوچک و بزرگ کشور، زیر ساخت‌ها، ابتکارات مردمی، قدرت مدیریت فعالان اقتصادی و فعالان مدیریتی و نیروهای متخصص جوان استفاده شود تا شاهد پیشرفت کشور باشیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر کشور از همه ظرفیت‌های خود استفاده نمی‌کند. از شرکت‌های دانش بنیان باید حمایت کرد که البته دولت جناب رئیسی در این خصوص حمایت‌هایی را انجام داده است. همه این‌ها ابزارهایی هستند که اگر مورد توجه قرار گیرند بدون شک اقتصاد کشور به شکوفایی خواهد رسید. 

خطیب نماز جمعه شهرستان ملارد در خصوص روز کارگر تصریح کرد: اگر کارگر در جامعه از رفاه و امنیت شغلی برخوردار شود آن وقت می‌توان گفت حرکت کشور به سوی پیشرفت، آسان خواهد شد. باید کارگران را تکریم و حمایت کرد زیرا آن‌ها رزمندگان جهاد اقتصادی و ستون فقرات تولید کشور هستند. درآمدشان عادلانه و بیمه، بهداشت، توانمندی و امنیت شغلی آن‌ها تامین شود تا تورم ۵۰ درصدی کمرشان را خم نکند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به روز شهادت شهید مطهری و روز معلم تشریح کرد: وظیفه معلم است که در یک کشور مردم شجاع، آزاده، فهمیده، عاقل، خردمند، متفکر و متخصص پرورش دهد. جایگاه معلم، جایگاه بسیار والایی است و دانش آموز ما باید به معلم شدن افتخار کند. 

امام جمعه شهرستان ملارد در پایان افزود: دولت‌ها موظف هستند نیازهای حداقلی قشری که با روح جامعه سر و کار دارد را تامین کنند تا آن‌ها  به جای تحقیق و پژوهش درباره روش‌های تربیتی جدید به دلیل دغدغه مالی مشغول کار با اسنپ نشوند که چرخ زندگی خود را بچرخانند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین