Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان نیر به بیان خصوصیات و ویژگی های بارز سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: اخلاص یکی از مهمترین ویژگی‌های حاج قاسم بود.

وی خداگرایی، ولایتمدار و مردم‌داری را از دیگر ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: تمام کارهای حاج قاسم جهت کسب رضای الهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه گروه و سیاست برای حاج قاسم معنی نداشت، بیان کرد: وی ذوب در ولایت بود و با الهام از مکتب امام راحل(ره) پا در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت و تا آخرین قطره خون نیز بر اعتقاد خود ماند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم علی‌رغم اینکه به بالاترین جایگاه نظامی رسیده بود اما خود را یک سرباز تلقی می‌کرد و در سخت‌ترین میدان‌ها پیش‌قدم بود.

نعمتی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مهمترین عامل اتحادجبهه‌های مقاومت علیه استکبار بود، گفت: حاج قاسم در واقع یکی از بزرگترین استراتژیست‌های قرن بود به طوری‌که در برابر دشمنان اسلام فرماندهی پر رمز و راز  به شمار می‌آمد.

خطیب نماز جمعه شهرستان نیر ادامه داد: حاج قاسم برای مظلومان جهان همچون برادر بود و در راه حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و در یک کلام حاج قاسم به تمام معنی مالک اشتر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی در میادین داخلی و خارجی بود.

وی خواستار تولید و انتشار مستندات فراوان از تمام ابعاد زندگی و شخصیتی حاج قاسم شد و گفت: صدا و سیما  در کنار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمام رسانه‌ها و مطبوعات در این خصوص رسالت سنگینی دارند چرا که همه باید بدانند که حاج قاسم چه کسی بود و برای جهان اسلام چه فداکاری‌هایی کرد.

نعمتی خواستار تالیف کتب آموزشی از سیره رفتاری و مدیریتی حاج قاسم در محافل علمی و مذهبی شد و گفت: تا فرصت است باید با بهرمندی از همرزمان و هم‌سنگران حاج قاسم، الگو و سیره عملی و رفتاری حاج قاسم گردآوری  و در اختیار جوانان این مرز و بوم قرار گیرد تا شاهد رویش‌های جدید با ویژگی‌های حاج قاسم در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم محصول انقلاب اسلامی بود که توانست هیمنه استکبار و به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را در جهان بشکند، اذعان داشت:  غرب آسیا در واقع نمایشگاه  شکست‌های آمریکا بود.

وی با بیان اینکه در سایه ایثار و تلاش‌های شبانه روزی حاج قاسم و رزمندگان جبهه مقاومت است که امروز استکبار جهانی درمانده‌تر از همیشه شده، بیان داشت: شایسته است مسؤولان کشور از تاکتیک نخ نمای جنگ روانی دشمن نترسند و با تکیه بر حاج قاسم‌های دوران تحت رهبری ولی امر مسلمین پیش بروند.

امام جمعه شهرستان نیر ادامه داد: دولت‌مردان شایسته است جهت قدردانی از تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم به جای تفکر در راستای مذاکره با دشمنان اسلام، به فکر حل مشکلات مردم باشند تا با اتحاد و همدلی بیشتر ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان،کشور را در مسیر تعالی و پیشرفت همه جانبه قرار دهند.

وی خواستار الگوسازی شیوه مدیریتی حاج قاسم در رده‌های مختلف مدیریتی کشور شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه ۸۰درصد مشکلات فعلی کشور ناشی از سوء مدیریت است، مسؤولان کشور شایسته است با الگوبرداری از توان مدیریتی حاج قاسم، نحوه مدیریت مدیران را اصلاح و با کار جهادی و روحیه انقلابی وارد میدان عمل شوند.

نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات صورت گرفته در شهرستان نیر به خصوص مشکلات مردم  شهرستان و همچنین طرح غربالگری شهید سلیمانی در جهت مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: طرح شهید سلیمانی که با مشارکت بسیج و نهادهای انقلابی برگزار شد نقش چشمگیری در کاهش مبتلایان به ویروس کرونا داشت.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرستان نیر نماز جمعه شهید سردار سلیمانی جمعه شهرستان نیر قاسم سلیمانی حاج قاسم سردار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان دراین مراسم با اشاره به قدرت زورافزون نظامی ایران درمنطقه گفت:عملیات «وعده صادق» نیرو‌های مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران مقتدرصولت وهیمنه رژیم جعلی و کودک کش اسراییل را در منطقه و دنیا شکست.
 آیت الله فلاحتی افزود: امروز عظمت ایران اسلامی به واسطه داشتن نیرو‌های جوان، انقلابی وجهادی به ویژه بیسجیان بیش از پیش شده است.
وی با اشاره به هفته گرامیداشت معلم با قدردانی از زحمات معلمان افزود: معلمان اهل فکر و اندیشه هستند و می‌توانند نسل آینده ساز کشور را به گونه‌ای تربیت کنند که کشور را به قله‌های اقتدار و پیشرفت برسانند. 
نماینده ولی فقیه درگیلان در ادامه به جنبش‌های دانشجویی در اروپای شرقی و امریکا هم اشاره کرد و گفت: جوانان این کشور‌ها به درجه‌ای از خود آگاهی رسیده اند که دیگر زیربار زور نخواهند رفت. 
آیت الله فلاحتی همچنین به اجرای طرح عفاف وحجاب در جامعه هم تاکیدو تصریح کرد: با اجرای این طرح باید بساط بی عفتی در جامعه برچیده شود.
حجت الاسلام والمسلمین انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه رشت هم دراین مراسم گفت: شبکه تربیتی عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی در مقابله با تهاجمات دشمن تلاش و با آگاهی بخشی به جوانان و دشمن شناسی به موقع از کیان میهن اسلامی دفاع می‌کنند.
 در این مراسم همچنین از «سرود معلم مهربان» کاری از دانش آموزان عضو حوزه بسیج شهید مطهری رشت رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • پرسپولیس:اهانت به بانوان در ابعاد بین‌المللی قابل پیگیری است
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت