Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:27:40 GMT

شکست سنگین قشقایی مقابل سیرجانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۱۱۴۲

شکست سنگین قشقایی مقابل سیرجانی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در دیداری معوقه از هفته نخست دور رفت رقابت‌های دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم قشقایی شیراز با یازده گل نتیجه را مقابل میهمانش شهرداری سیرجان واگذار کرد.

نماینده فارس با برگزاری این بازی و متحمل شدن چهارمین شکست فصل، بدون امتیاز در انتهای جدول شش تیمی گروه دوم این مسابقات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست این بازی هستی فروزنده در دقایق ۲ و ۱٨، افسانه چترنور در دقایق ۶، ۱۲، ۴۱ و ۴۳ و شبنم بهشت در دقیقه ۳۶ و ۴۵، هشت بار دروازه تیم نگون بخت قشقایی شیراز را باز کردند.

در نیمه دوم باز هم تیم سیرجان حاکم توپ و میدان بود و افسانه چتر نور در دقیقه ۷۸ و ۸۴ دوبار و شبنم بهشت در دقیقه ۷۵ یک بار، دروازه نماینده فارس گشودند تا این مسابقه با نتیجه پرگل ۱۱-صفر بسود شهرداری سیرجان به پایان برسد.

افسانه چترنور با زدن ۶ گل در بازی با قشقایی، در جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال بانوان با ۱۲ گل صدرنشین شد.

تیم قشقایی در هفته پنجم و پایانی دور رفت نیز مقابل پالایش گاز ایلام حاضر نشد که کمیته انضباطی فدراسیون فدراسیون قطعا رای به نتیجه ۳-صفر بسود ایلامی‌ها خواهد داد تا قشقایی با پنج شکست، عملکرد نامناسبی را در پایان نیم فصل از خود بجا گذاشته باشد.

شهرداری سیرجان هم با کسب پنجمین برد فصلش، ۱۵ امتیازی شد و دور رفت را با صدرنشینی گروه دوم لیگ برتر فوتبال بانوان به پایان برد.

زمان نقل و انتقالات تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان از ششم دی آغاز شده و تا ۲۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.

در هفته نخست دور برگشت این رقابت‌ها جمعه ۱۹ دی ماه قشقایی شیراز در ورزشگاه تختی میهمان شهرداری سیرجان خواهد بود.

در گروه دوم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، نماینده فارس با تیم‌های پالایش گاز ایلام، سارگل بوشهر، وچان کردستان، شهرداری سیرجان و ملوان بندرانزلی همگروه است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال بانوان فوتبال بانوان لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر

توپچی ها می توانند دوباره ادعا کنند که تیم اول لندن هستند.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، آرسنال مقابل چلسی به برتری ۵-۰ دست یافت. شاگردان میکل آرتتا بازهم مقابل یک رقیب لندنی در فصل جاری به بردی قاطع و پُرگل رسیدند.

به نقل از اوپتا؛ آرسنال در سه بازی فصل جاری لیگ برتر مقابل تیم های لندنی موفق به ثبت +5 گل شده است. برای اولین بار در تاریخ لیگ سطح اول انگلستان است که توپچی ها در دربی های لندن به چنین دستاوردی می رسند. آرسنال مقابل کریستال پالاس به برتری 5-0 دست یافت؛ سپس وست هم را با نتیجه 6-0 درهم کوبید و در نهایت مقابل چلسی به یک برد تاریخی 5-0 رسید. شکست 5-0 چلسی مقابل آرسنال، سنگین ترین باخت آنها در دربی های لندن از سال 1986 است. (باخت 6-0 مقابل کوئینز پارک رنجرز)

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!