Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@15:22:42 GMT

سردار سلیمانی علمدار انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۱۱۴۴

سردار سلیمانی علمدار انقلاب است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در برنامه زنده تلویزیونی سروش آسمانی گفت: سردار سلیمانی جزو شعائرالله است و مردم سیر و سلوک خدایی را در این شخصیت می‌بینند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: سردار سلیمانی علمدار انقلاب است و از خدای متعال می‌خواهیم که عمر ما را مثل این شهید عزیز کیفی قرار دهد و بعد سردار سلیمانی بتوانیم به گونه دیگری به دنیا نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: بیداری شب و شب زنده‌داری یک مسیر بسیار خوب برای کسب مقام محمود است. شخصیت‌هایی همچون امام راحل و سردار سلیمانی از این مسیر برای تقوا و رسیدن به جایگاه عظیم و تمدن‌سازی استفاده کردند. چطور سردار سلیمانی که یک سرباز دین است می‌تواند کشور‌های مستضعف را نجات ببخشد؟!

نماینده، ولی فقیه در استان اظهار کرد: نور جمال بندگان شایسته خدا به چشم دشمن هم می‌آید و دشمن در مقابل این بندگان احساس حقارت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای مدافع حرم، اهل ذکر و نماز شب بودند و به جایگاهی رسیدند که دشمن به بزرگی و عظمت آن‌ها اعتراف کرد. اگر دشمن بتواند ایده‌ها، شک، تردیدها، دروغ‌ها و ترس‌هایی که ایجاد می‌کند را در وجود ما ببیند دشمن به هدف خود دست پیدا می‌کند.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به سالروز ۹ دی گفت: ۹ دی رفراندوم بزرگی بود که جمعیت عظیمی علیه فتنه‌گران خروشیدند، مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی رفراندومی علیه استکبار جهانی، غرب‌زدگی و بی‌دینی بود. آن‌هایی که به دنبال حرف‌های شیطانی رفراندوم هستند دنبال چه می‌گردند؟!

وی افزود: رفراندومی که از زبان غرب‌زدگان مطرح می‌شود شیپور شیطان و در راستای رفتار استکباری صهیونیستی است، رفراندوم دشمن یعنی مغازه‌ها و اموال عمومی مردم را به آتش بکشید و کشور را غارت کنید این نگاه با نگاه اسلامی مردم ما همخوانی ندارد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به سالروز کشف حجاب و دین ستیزی رضاخانی گفت: مرحوم آیت‌الله شالی از قول میرزا هاشم قزوینی نقل می‌کند که از خود شیخ شنیدم که به من گفت، رضاخان ملعون از من پرسید، نظرت نسبت به اوضاع و احوال کشف حجاب و این اتفاقات چیست و من به رضاخان گفتم این کشف حجاب شر و فساد است و ریشه تو را می‌سوزاند، رضاخان در پاسخ من گفت، راست میگویی آقاشیخ، و همین اتفاق هم افتاد.

وی اظهار کرد: این روز‌ها شاهد اجرای طرح نجات بخش یک ملت در مقابله با کرونا یعنی طرح سردار سلیمانی هستیم، این یعنی همانگونه که وجود سردار سلیمانی در زمان حیاتش موجب خیر و برکت بود در پس از شهادتش نیز زمینه ساز نجات مردم از سختی و بیماری شده است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: موفقیت دانشمندان ایرانی در تولید و آزمایش واکسن کرونا را تبریک می‌گوییم و از خداوند سپاس و شکرگزاری داریم که توفیق کشف واکسن این بیماری مهلک را به ما عطا کرد. اتفاقی که جهانیان را متحیر کرده و ایران را در کنار قدرت‌های بزرگ جهانی در این زمینه قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه قزوین سروش آسمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر

پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

     

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت