Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مرتضی چغلوند روز جمعه در حاشیه بازدید از راهور و حوزه ترافیکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهارداشت: بخش اعظمی از نقاط حادثه خیز شهرپلدختربا پیگیری های به عمل آمده، آشکار و حذف شده است.

وی افزود: تصادفات فوتی و جرحی در شهرستان پلدختر بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته که از این بابت جای خوشحالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: ارائه خدمات به مردم شهید پرور پلدختر در حوزه ترافیکی بایدبیش از پیش استمرار داشته باشد.

وی افزود:پلیس راهنمایی و رانندگی برای نصب دوربین های هوشمند در شهر پلدختر از طریق استانداری لرستان در حال پیگیری  است تا کل شهر زیرپوشش دوربین های هوشمند قرار گیرد.

سرهنگ چغلوند یادآورشد: در حوزه هندسی شهرپلدختر نواقصی وجود دارد که مدیر راهور شهرستان پلدختر در این زمینه مکاتباتی داشته وپیگیر هستند که این نقاط حذف شوند تا بتوان تبعات برجای گذاشته از سیل در حوزه ترافیکی در پلدختر را به حداقل ممکن رساند.

وی ازترخیص موتورسیکلت های رسوبی و غیررسوبی در پارکینگ های لرستان خبرداد و افزود: ترخیص موتورسیکلت های توقیفی از ۱۷ آبان ماه امسال آغاز شده و از هم استانی ها از جمله مردم پلدختر درخواست می شود که مالک این وسایل نقلیه توقیفی با استفاده از این فرصت استثایی تاپایان هفته آینده به به پلیس راهور مراجعه کنند.

وی افزود:مالک موتورسیکلت های توقیف شده علی رغم  عدم گواهینامه، بیمه  یا  پلاک قدیمی یا بدون  اسناد در صورتی که برای راهنمایی و رانندگی محرز باشد می توانند با اخذ تعهد وسیله نقلیه خود را  تحویل گیرند در غیر این صورت موتورسیکلت به نفع عموم و بیت المال ضبط می شود.

برچسب‌ها پلدختر پلیس راهنمایی و رانندگی ایران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر پلیس راهنمایی و رانندگی ایران دهه فجر پلدختر پلیس راهنمایی و رانندگی ایران دهه فجر اخبار کنکور راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در راستای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس مراغه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ و پلیس آگاهی در اجرای این طرح خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه را بررسی و ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و روآ و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را شناسایی کردند و در این راستا نیز ۲ نفر سارق را  دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ  فارسی ادامه داد: پس از شناسایی مالکان وسایل نقلیه سرقتی و احراز هویت آنها وسایل نقلیه مکشوفه تحویل مالکان مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتورسیکلت و وسایل نقلیه به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه