Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@07:36:22 GMT

مسؤولان به کمک ایجاد فضاهای فرهنگی میناب بیایند

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۱۴۷۴

مسؤولان به کمک ایجاد فضاهای فرهنگی میناب بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی در خطبه‌های ظهر امروز میناب ضمن گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی گفت: او تابع محض ولایت و ذوب در ولایت و انقلاب بود.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی برکات زیادی در دنیا برای کشورمان و جهانیان بوجود آورد، اضافه کرد: دشمنان در برابر شهادت سردار سلیمانی احساس ضعف کردند و شهادت سردار، قدرت ایران و جبهه مقاومت را به رخ جهانیان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه شهرستان میناب ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح افزود: همه شما نمازگزاران را به رعایت و دقت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا تا پایان این بیماری توصیه می‌کنم.

وی گفت: دشمنان به‌دنبال دوقطبی کردن کشور در بعد سلامت و قانون هستند که نیاز است در این زمینه هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: ما در شهرستان میناب نیروی جوان، هنرمند و بانشاط و متخصص در عرصه‌های مختلف کم نداریم، قدر این جوانان بدانیم و از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

امام جمعه میناب با بیان اینکه در گام دوم انقلاب قدر جوانان توانمند را بدانیم و از ظرفیت آنها بهره کافی ببریم، گفت: گلایه جوانان و هنرمندان این شهرستان از کمبود فضای فرهنگی در شهرستان است و من از مسؤولان، مردم و خیرین می‌خواهم به کمک ایجاد فضاهای فرهنگی خودتان و جوانان بیایید و حمایت کنید که حمایت از جوانان، حمایت از توسعه و فرهنگ شهرستان میناب است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ادامه داد: میز خدمت هر هفته با حضور مسؤولان ادارات این شهرستان در نماز جمعه، نیم ساعت قبل از نماز و نیم ساعت بعد از نماز جمعه جهت رسیدگی به مشکلات مردم انجام می‌شود.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان میناب سردار سلیمانی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است

به گزارش خبرآنلاین از فارس، صدها دانشجوی آمریکایی در پی اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بازداشت و از دانشگاه اخراج یا تعلیق شدند، معاون وزیر علوم کشورمان از پذیرش دانشجویان آمریکایی اخراجی در دانشگاه‌های ایران خبر می‌دهد.

پلیس آمریکا در روزهای گذشته، صدها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرد، روسای دانشگاه هاروارد، ام. آی. تی، پنسیلوانیا و ماساچوست هم به خاطر اینکه در دانشگاه‌های تحت مدیریت‌شان دانشجویان از فلسطین حمایت کردند دادگاهی و عده‌ای از دانشجویان و اساتید اخراج شدند.

دانشگاهیان ایران اعم از دانشجویان، اساتید و مسؤولان در حمایت از هدف دانشجویان آمریکایی در پشتیبانی از مردم غزه و اعتراض به استکبار در تجمعاتی شرکت کردند.

رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور نیز ضمن حمایت از دانشگاهیان معترض آمریکایی، برای پذیرش اخراجی‌ها اعلام آمادگی کردند که این دانشجویان را با همان شرایطی که در کشور خودشان تحصیل می‌کردند پذیرش کرده و تسهیلات و امکانات تحصیل در اختیارشان قرار می‌دهند.

علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با بیان اینکه جامعه ایرانی اسلامی به معنای واقعی به محیط علم و عالم اهمیت می‌دهد و حرف‌های ما شعار نیست، می‌گوید که در سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌های ما دچار بحران شد ولی هیچ نیروی نظامی داخل دانشگاه نشد و هیچ دانشجویی آسیب ندید اما ببینید در آمریکا چه خبر است.

وی عنوان می‌کند که درب دانشگاه‌های ایرانی به روی تمام افرادی که در دانشگاه‌های آمریکا محروم از تحصیل یا تعلیق شدند، باز است و هزینه تحصیل این دانشجویان رایگان است.

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902393

دیگر خبرها

  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • مسئولان، پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم غزه رویدادی بی‌سابقه است
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • مسئولان با جدیت بیشتری پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند