Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@02:22:27 GMT

محکوم شدن دو حیوان آزار به ۷۴ ضربه شلاق

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۱۴۹۹

محکوم شدن دو حیوان آزار به ۷۴ ضربه شلاق

رویداد ۲۴ رییس اداره محیط زیست شهرستان رضوانشهر گفت: دو حیوان آزار در این شهرستان به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند.

اکبر میغی در جمع خبرنگاران گفت: دو متخلف که با بی رحمی اقدام به کشتن یک قلاده سگ در رضوانشهر کردند با کمک ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهر دستگیر و به تحمل ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آبان ماه سال جاری طی تماس‌های مردمی مبنی بر کشته شدن سگی در یکی از شهرک‌های این شهرستان توسط دو تن از اهالی این منطقه با خبر شدیم.

رییس اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر خاطرنشان کرد: مامورین یگان حفاظت این شهرستان به منطقه اعزام و اقدام به جمع آوری مستندات در مورد متخلف یا متخلفین و نحوه کشته شدن حیوان بی پناه اقدام نمودند و پس از تحقیقات محلی دو تن از اهالی شهرک ولیعصر به مراجع قضایی معرفی شدند.  

میغی با تشکر از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و قاضی پرونده افزود: متخلفین پرونده حیوان آزاری هر یک به تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی شدند.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عکس روز تصاویر روز ۷۴ ضربه شلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر