Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «صدر الدین قپانچی» امام جمعه نجف اشرف در خطبه های امروز خود گفت: باید سال جدید (میلادی) سال شکست و غلبه بر شرارت و سرکرده آن یعنی ترامپ باشد.
 
وی نخستین سالگرد گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق گفت: جهان در آغاز سال گذشته شاهد جنایت علنی علیه فرماندهان عملیات پیروزی (بر گروه تروریستی) داعش بود و سال جدید باید سال شکست شرارت و آگاهی و هوشیاری ملت ها درخصوص پستی و وحشیگری استکار جهانی و سال پایان هرج و مرج و تودیع ترامپ به عنوان سرکرده شرارت در جهان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
قپانچی تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان عملیات پیروزی به معنای حرکت در مسیر آنها است که مسیر جانفشانی و وفاداری به میهن به شمار می رود. این یادبود همچنین به معنای سربلندی، عزت و سرافرازی و تسلیم نشدن است.
 
وی یادآورشد: یادبود آنها به این معنی است که جمهوری اسلامی ایران در کنار عراق ایستاد و دو ملت به هم پیوند خوردند و خون ها به هم آمیخته شد. این یادبود همچنین بیانگر بزرگی جنایتی بود که آمریکا مرتکب شد.
 
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به  این اقدام تروریستی کاخ سفید، بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سردار دلها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بندر ریگ سه‌شنبه شب در این آئین با تبریک روز شوراها با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا باید همواره صدای مردم باشند اظهار داشت: مردم از منتخبین خود در شوراها انتظار دارند که حقوق آنها را ار مسئولان پیگیری و مطالبه کنند.

حجت الاسلام علی مصلح افزود: رعایت زیست بوم منطقه ای در شهرسازی باید مدنظر و مورد توجه مسئولان در باشد و به معماری اسلامی ایرانی توجه شود.

وی گفت: در کارهایی که برای شهر و روستا انجام می شود پیوست فرهنگی نسبت به تمام ساخت و سازها باید رعایت شود و توجه به امور فرهنگی شهر نیز لازمه ساخت و ساز و آبادانی است.

وی بیان کرد:، زیباسازی و معماری یک وجه عمران و آبادانی است و وجه دیگر آن باید در مباحث و بخش های فرهنگی است که باید یاور ارگان های فرهنگی بود تا بتوان توسط این ارگان های فرهنگی مطالبات دیگر مردم را هم تحقق بخشید.

شوراها تجلی مردم سالاری اسلامی دینی هستند

امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه شوراها تجلی مردم سالاری اسلامی دینی هستند، گفت: در تمام جنبه های انقلاب اسلامی رکن مردم سالاری دیده می شود و یکی از ارکان آن شوراهای شهر و روستا هستند.

وی بیان کرد: منتخبین مردم در شوراهای شهر و روستا با نگاه مردم سالارانه و گفتمان مردمی و از دل مردم با مسئولان سخن گفته و مطالبه کنند و دعدغه حقوق را مردم داشته و بر این امر تداوم داشته باشند.

مسئولان نگاه ویژه ای به جایگاه شوراها داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه در این آئین با تبریک روز شوراها با بیان اینکه یکی از رویدادهای بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ۹ اردیبهشت، روز شورا ها است، اظهار داشت: شورای اسلامی که خلا آن در قبل از انقلاب احساس می شد با پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل شکل گرفت تا مردم بتوانند در آینده و امورات و تصمیم های گرفته شده در شهر و روستاها خود دخیل باشند.

روح الله یگانه افزود: امام راحل (ره) نگاه ویژه ای به جایگاه شورا داشتند اما بعد از ایشان برخی از مسئولان این نگاه را به جایگاه شوراها نداشته اند.

وی گفت: شوراها حلقه اتصال میان مردم و دولت ها و بازوان توانمندی برای دستگاه‌های اجرایی در شهر و روستا هستند و اگر شوراها نبود به جرات می توان گفت که مسئولان در ارائه خدمات با مشکلاتنی زیادی روبرو می شدند.

وی بیان کرد: شوراها نقش مهمی در انتخابات و دعوت و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای و نقش انکار ناپذیری در توسعه شهری و روستایی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه گفت: انتظار می رود مسئولان احترام و جایگاه شورا های اسلامی را آنگونه که شایسته است حفظ کنند و به جایگاه شوراها نگاه ویژه ای داشته باشند.

در پایان این آئین از رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گناوه و بندر ریگ تجلیل شد.

کد خبر 6093670

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند