Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز جمعه و در شهرهای مختلف برگزار شد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز، تیم گیتی پسند با هدایت وحید شمسایی به مصاف کراپ الوند رفت. حساسیت این بازی به دلیل حضور ستاره‌های پرتعداد در دو تیم بود که اکثر آنها ملی پوش هم هستند.

این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سود گیتی پسند تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره این مسابقه بهزاد عظیمی بازیکن تیم کراپ بود که توانست سه گل برای تیمش به ثمر برساند.

در این مسابقه سپهر محمدی دروازه بان و محمدرضا سنگ سفیدی بازیکنان ملی پوش گیتی پسند از زمین اخراج شدند و همین مسئله باعث شد این تیم حتی لحظاتی ۳ نفره بازی کند. تیم گیتی پسند در این مسابقه یک پنالتی نزدیک و یک پنالتی از راه دور را از دست داد و کراپ هم توسط مهدی جاوید فرصت خوب گلزنی از روی نقطه دوم پنالتی را بی ثمر گذاشت.

گل چهارم گیتی پسند هم در یک دقیقه پایانی و زمانی که بازی با نتیجه تساوی ۳ - ۳ در جریان بود توسط علی اصغر حسن زاده به ثمر رسید کراپ در کسب یک امتیاز هم ناکام بماند.

در دیگر بازی امروز، تیم سن ایچ ساوه توانست با نتیجه پرگل ۹ بر ۵ تیم ملی حفاری را از پیش رو بردارد. مس سونگون برابر راگا به پیروزی رسید و شهید منصوری هم اولین برد این فصل خود را برابر شهروند ساری جشن گرفت.

نتایج بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به این ترتیب است:

گروه الف

* گیتی‌پسند ۴ – کراپ الوند ۳
 

* شهید منصوری قرچک ۵ – شهروند ساری ۳
 

* مقاومت البرز ۳ – فردوس قم صفر

گروه ب

* مس سونگون ۶ – راگای ری ۲
 

* سن‌ایچ ساوه ۹ – ملی حفاری ۵
 

* فرش‌آرای مشهد ۴ – بازارهای کوثر ۴

تیم‌های اهورا بهبهان و ایمان شیراز این هفته استراحت داشتند.

کد خبر 5110085 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه گیتی پسند تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال کراپ الوند لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال فرش آرا تیم فوتسال فردوس قم لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تکواندو لیگ برتر بسکتبال مهدی طارمی کشتی آزاد محمود فکری فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی جام جهانی فوتسال گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. شاگردان نکونام که در تلاش برای حفظ صدر جدول رده‌بندی هستند، باید برنده از زمین مسابقه خارج شوند.

روز گذشته، کمیته داوران اسامی نفراتی که قرار است بازی‌های این هفته را سوت بزنند، اعلام کرد که طی آن قرار بود تا تیم داوری متشکل از کوپال ناظمی، امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی این بازی را قضاوت کنند.

اما حالا فدراسیون فوتبال از تغییر داور چهارم این مسابقه خبر داده است. از این رو علی بای جای شبیر بهروزی را به‌عنوان داور چهارم دیدار استقلال و ذوب‌آهن عنوان کرد.

همچنین حاتم بک‌پور هم ناظر دیدار ملوان بندر انزلی و هوادار تهران به جای فریدون اصفهانیان شد.

دیگر خبرها

  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی