Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@14:26:19 GMT

(تصاویر) جشن سال نو در کره شمالی با نامه تشکر کیم

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۱۷۹۴

 رهبر کره شمالی جمعه شب به مناسبت فرا رسیدن سال نوی میلادی با انتشار نامه‌ای از حمایت مردم کره شمالی در این دوران دشوار تشکر کرد.

به گزارش فرارو، کیم جونگ اون در این نامه نوشته است: صادقانه برای تمام خانواده‌ها در کشور خوشبختی بیشتر و سلامتی آروز می‌کنم. در سال جدید تلاش می‌کنم که فضای جدید را در کشور پیش ببرم تا آرمان‌ها و خواسته‌های مردم ما تحقق یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مردم تشکر می‌کنم که همواره به حزب مان اعتماد دارند و همواره از آن حمایت کرده‌اند، حتی در این دوران دشوار.

دوران دشوار مورد ارجاع در نامه رهبر کره شمالی به تحریم‌های بین‌المللی و همچنین تدابیر سختگیرانه برای مبارزه با بیماری کووید-۱۹ اشاره دارد. اقتصاد کره شمالی در سال گذشته زیر فشار تحریم‌های بین المللی، شیوع کرونا و همچنین وقوع سیل بوده است.

همزمان با انتشار این نامه، مردم با تجمع در میدان کیم ایل سونگ در پیونگ یانگ به جشن و پایکوبی به مناسبت سال جدید میلادی پرداختند.

جشن سال نوی میلادی در پیونگ یانگ علیرغم شیوع کرونا در جهان، با حضور گسترده مردم برگزار شد. پیونگ یانگ مدعی است که هیچ فرد مبتلا به کووید-۱۹ در این کشور شناسایی نشده است.

نامه سرگشاده رهبر کره شمالی در حالی منتشر می‌شود که در چند روز آینده کنگره مهم حزب حاکم برای تعیین سیاست‌های اقتصادی کشور با حضور کیم جونگ اون برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سال نو میلادی کیم جونگ اون کره شمالی پیونگ یانگ سال2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان

ایسنا/همدان دبیر کارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات استان همدان از بازرسی ۴۵۰۰ واحد مشاور املاک در این استان خبر داد و گفت: مشاورین املاک متخلف استان بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان جریمه شدند.

نعمت‌الله رسولی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وجود ۲۶۸۸ واحد مشاور املاک در استان اظهارکرد: عدم الصاق جواز کسب در محل، عدم نصب نرخ‌نامه، عدم دریافت کدرهگیری، عدم درج کمیسیون در مبایعه‌نامه و اجاره‌نامه و دریافت مبالغ اضافی بیشترین تخلفات مشاورین املاک همدان بوده است.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از مشاورین املاک از تیرماه سال گذشته آغاز شده است، خاطرنشان کرد: از تیرماه سال گذشته تا پایان سال ۴۵۰۰ بازرسی از مشاورین املاک استان توسط اعضای کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک صورت گرفت.

رسولی با اشاره به بررسی دفاتر مبایعه‌نامه و اجاره‌نامه‌های مشاورین املاک افزود: یکی از مشکلات موجود در این زمینه، عدم آگاهی مردم نسبت به نرخ‌های کمیسیون‌هاست به طوری‌که این نرخ در سامانه ۱۲۳ به صورت آنلاین محاسبه می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد که در راستای احقاق حقوق مردم مبالغ کمیسیون‌های دریافتی توسط مشاورین املاک مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه مشاورین املاک ملزم به دریافت کد رهگیری هستند، تصریح کرد: دریافت کدرهگیری از طریق سامانه خودنویس برای عموم مردم آزاد است، مردم می‌توانند به صورت رایگان اجاره‌نامه بنویسند و کد رهگیری دریافت کنند.

دبیر کارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات استان همدان با بیان اینکه فعلاً اجاره نوشتن با خودنویس برای عموم مردم آزاد است، یادآور شد: فعلاً نوشتن مبایعه‌نامه در سامانه خودنویس آزاد نشده است.

وی بیان کرد: سامانه خودنویس به گونه‌ای طراحی شده که قیمت ملک تعیین می‌شود و افراد خارج از چهارچوب نمی‌توانند نرخ تعیین کنند به طوری‌ که سامانه قیمت ملک را به صورت کارشناسی و به‌روز تعیین می‌کند بنابراین امکان افزایش اجاره‌بها به صورت غیرمتعارف وجود ندارد.

رسولی با بیان اینکه براساس قانون ۲۰ درصد افزایش مبلغ اجاره سال گذشته در اجاره‌نامه‌ها باید صورت بگیرد، تأکید کرد: در صورتی‌ که مشاورین املاک کدرهگیری دریافت نکنند و مبلغ بالاتر از این میزان درخواست کنند، طبق قانون به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • فیلم/ تشکر رهبر انقلاب از معلمان
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است