Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی از برگزاری حدود ۱۰ برنامه محوری ویژه گرامیداشت دهه بصیرت به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد و گفت: این برنامه ها در طول دهه بصیرت از نهم دی ماه تا ۱۹ دی ماه برگزار می شود.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر استان مازندران اظهار کرد:  مسجد همواره نقش پیشتازانه در امور جامعه اسلامی داشته است و بچه های مسجد هم همواره پیشگام در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی انقلابی و ارزشی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر افزود: همچنان که بچه مسجدی ها در دوران هشت سال دفاع مقدس، الگو و نمونه بارز برای جامعه بودند اکنون هم در پاسداشت ارزش ها باید الگو و نمونه بوده و در راس باشند.

 

وی با بیان اینکه دهه بصیرت، دهه بصیرت افزایی و روشنگری در مورد ارزش های انقلاب است، خاطر نشان کرد: در این دهه تلاش داریم تا جوانان و نوجوانان، بیش از پیش با ارزش ها انقلاب و زندگی شردارانی همچون سردار سلیمانی آشنا شوند.

 

هاشمی از برگزاری حدود 10 برنامه محوری دهه بصیرت به همت کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد و گفت: این برنامه ها در طول دهه بصیرت از نهم دی ماه تا 19 دی ماه برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، توزیع گوشت قربانی، اجرای دکلمه خوانی و انتشار در فضای مجازی به همت خواهران فعال در کانون، برگزاری مراسم روضه خوانی به مدت 5 شب، برپایی موکب و توزیع بسته های خوراکی با رعایت پروتکل های بهداشتی، نشست های بصیرتی و آگاهی بخشی در سطح فضای مجازی و پخش پوستر سردار سلیمانی در سطح شهرستان بهشهر در بین مردم از برنامه های مهم دهه بصیرت، ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی در این کانون است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر هاشمی شهید هاشمی نژاد دهه بصیرت برنامه ها دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان