Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین رضاییان لژیونر فوتبال ایران در لیگ ستارگان قطر رسما با قراردادی قرضی از الدحیل قطر به السیلیه تیم آبی پوش این کشور پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان ، مدافع الدحیل با قراردادی قرضی تا پایان فصل به السیلیه پیوست.

در شرایطی که شایعات و اخبار زیادی پیرامون انتقال رامین رضائیان به پرسپولیس شنیده می‌شد، این بازیکن که تحت قرارداد باشگاه الدحیل قرار دارد، به صورت قرضی راهی دیگر تیم حاضر در لیگ ستارگان قطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضائیان که بعد از درخشش در الشحانیه به عضویت الدحیل در آمد، با توجه به تغییرات کادرفنی این تیم متول قطری، راهی جز جدایی برایش نمایند و امروز به صورت رسمی به السیلیه پیوست.

السیلیه فصل گذشته کریم انصاریفرد را در اختیار داشت و در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا نیز برابر شهرخودرو قرار گرفته بود که در نهایت مقابل این تیم در شرایطی حذف شد که انصاری فرد پنالتی خود را از دست داد و حالا باید دید جذب قرضی رامین رضائیان چه کمکی به این تیم در مسابقات پیش روی السیلیه خواهد کرد.

السیلیه در پایان هفته یازدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر ۱۲ امتیاز کسب کرده و رتبه هشتم را در اختیار دارد؛ این تیم در چارچوب هفته دوازدهم بازی ها باید به مصاف الریانی برود که شجاع خلیل زاده را در ترکیب خود می بیند و بلان سرمربی جدید این تیم شده است.

گفتنی است السیلیه برای تقویت شرایط تیمی خود، رامی فایز هافبک اردنی ام صلال را نیز مانند رامین رضائیان به صورت قرضی تا پایان فصل به خدمت گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الدحیل قطر السیلیه قطر پرسپولیس رامین رضاییان لژیونر پرسپولیسی لژیونرهای ایران لژیونرهای ایرانی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش مهدی طارمی جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی غیر مجاز به مقصد نرسید

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: مأموران پلیس اماکن شهرستان زابل با اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله داروی غیر مجاز دریکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: مأموران محل تردد خودروی متهم را در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان شناسایی در بازرسی از آن ۴۱ هزار انواع قرص غیر مجاز کشف کردند. 

  فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله غیر مجاز را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
     

 @police_svb

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟