Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران باباپور نائب رئیس و عضو شورای اسلامی اهواز و محمدرضا قنواتی مدیر شهرداری منطقه ۸ جهت رسیدگی به مشکلات خیابان‌های انتظام در کوی مهدیس از این منطقه بازدید کردند.

باباپور گفت: کوی مهدیس به عنوان منطقه‌ای که جمعیت آن در سال‌های اخیر افزایش یافته امید است اجرای طرح خدمات محله‌ای منجر به افزایش رضایت شهروندان ساکن در این محدوده شود و ایجاد و توزیع عادلانه خدمات در مناطق کم برخوردار به جهت توانمندسازی محلات محروم و کاهش فاصله بین محلات از اولویت‌های راهبردی شهرداری به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این زمینه رویکرد شهرداری منطقه ۸ توزیع عادلانه و متوازن خدمات عمومی و ایجاد تعادل در میان محلات کم برخوردار و برخوردار درخصوص ارتقای کیفیت زندگی و عدالت اجتماعی باید باشد و در روز‌های اخیر با حضور مهندس قنواتی بعنوان شهردار جدید منطقه ۸ محلات محروم مورد توجه خاطر ویژه قرار خواهند گرفت.

قنواتی در این بازدید با بیان اینکه باید تلاش کنیم اعتماد مردم را جلب کنیم و تمام امکانات شهرداری را در زمینه جلب اعتماد و رضایت مردمی استفاده کنیم گفت: هدف این شهرداری رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و اهالی محلاتی است که سال‌ها مشکلات و درخواست‌های آنان بدون پاسخ بوده است.

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز ادامه داد: مناطق کم برخورداری همانند کوی مهدیس فاقد زیرساخت‌های لازم است و زیرساخت‌های لازم طی سال‌های گذشته از یوی دستگاه‌های خدمات دهنده مختلف بدرستی در این مناطق ارائه نشده است و شهرداری به تنهایی قادر به برطرف کردن تمام نیاز‌های این مناطق نخواهد بود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات شهری مناطق محروم کوی مهدیس منطقه ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی