Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@23:47:05 GMT

تاکید امام جمعه بوشهر بر جبران خسارت سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۲۱۴۴

تاکید امام جمعه بوشهر بر جبران خسارت سیل زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در پیام آدینه خود اظهار داشت: یکی از آموزه‌های اخلاقی اسلامی مهربانی در جامعه اسلامی است. مهربانی یعنی دوست داشتن مردم و خدمتگزاری به آنان و گذشت از خطای شخصی ایشان است.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان اظهار داشت: شهید سلیمانی نماد یک انسان تراز اسلام ناب محمدی (ص) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ویژگی های شهید قاسم سلیمانی را ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری، مجاهدت، شهادت طلبی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی و حضور به موقع در صحنه های سرنوشت ساز، آخرت گرایی و اخلاص عنوان کرد و گفت: این ویژگی‌ها از وی یک شخصیت خاص و الگو ساخته بود. او تجسم عینی مکتب اسلام بود نام و راه شهید سلیمانی هرگز در تاریخ اسلام، منطقه و ایران فراموش نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: با مراعات دستور العمل های بهداشتی، مقابله با ویروس کرونا توسط مردم عزیز و تلاش و کوشش کادر پزشکی وضعیت استان در شرایط نسبتا خوب است؛ تقاضا دارم از مسؤولان استانی و مردم عزیز با حفظ و ارتقای سطح مراعات امور بهداشتی، سلامت خود، خانواده و مردم عزیز را پاس بدارند.

صفایی بوشهری در بخشی از پیام آدینه خود به مساله کمک به سیل زدگان و خسارت وارده به آنها پرداخت و گفت: از تمامی مسؤولان گرامی تقاضا دارم هر چه سریع تر به تامین کالاهای مورد نیاز سیل زدگان عزیز بپردازند و خسارات و آسیب‌های وارد بر آنان را جبران نمایند. از تلاش و کوشش‌های همه خدمتگزاران آن مردم محترم و شریف سپاسگزارم و تذکر می‌دهم که در برخی نقاط استان لازم است پیشگیری‌های مناسب در مسیل‌ها و منازل همجوار آن صورت گیرد.

خطیب جمعه بوشهر با تشکر از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تمامی عرصه‌های خدمت به مردم به ویژه تولید واکسن کرونا و آزمایش موفقیت آمیز مرحله انسانی آن گفت: این نشان از اقتدار علمی ایران اسلامی در این شرایط سخت تحریم دارد که با یک تلاش جهادی و علمی آن تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند و مایه امیدواری مردم ایران و شگفتی جهانیان شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر جبران خسارت اسلام نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، امام جمعه اهل سنت شهر اینچه برون، گفت: نکاح موجب تولد فرزند صالح و رشد و ترویج اسلام شده و انسان را از شر شیطان حفاظت می کند.
 
آخوند «مدد آقا هوشمند» در نماز جمعه این هفته مصلای شهر مرزی اینچه برون با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص نکاح و اهمیت و ضرورت آن در جامعه و همچنین مقام و منزلت زن مسلمان، اظهار کرد: در جوامعی که به نکاح و ازدواج شرعی اهمیت می دهند فحشا، فساد و بی بند و باری بسیار کاهش یافته و شریعت و دین مبین اسلام ترویج و گسترش خواهد یافت.
 
به گفته وی؛ پیامبر گرامی اسلام (ص) فرموده است: «نکاح سنت من است و هر کس از سنت من روی برگرداند از امت من نخواهد بود».
 
امام جمعه اهل سنت شهر اینچه برون با عرض تسلیت فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، تصریح کرد: امام جعفر صادق (ع) از خاندان پیامبر (ص) و عالم و فیلسوف زمانه بود، ابوحنیفه رحمة الله علیه پیشوای حنفی مذهبان شاگردش بود و از علم ایشان بهره مند شد.
 
وی افزود: اهل بیت پیامبر اسلام (ص) همانند کشتی نوح هستند، هرکس به اهل بیت علیهم السلام تمسک جوید در دنیا و آخرت در فلاح و رستگاری خواهد بود.
 
فضای مجازی ظرفیت بالایی برای تبلیغ دین دارد
امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه، گفت: فضای مجازی ظرفیت بالایی برای تبلیغ و ترویج مباحث دینی دارد.
 
آخوند «ناصر محمد قزل» در نماز جمعه این هفته مسجدالنبی قازان قایه مراوه تپه با تأکید بر فعالیت درست در فضای مجازی، اظهار کرد: جوانان از پتانسیل فضای مجازی همت خود را صرف انجام کارهای نیک به ویژه تبلیغ و اهمیت دادن به مسئله طلاب و حوزه های علمیه کنند.
 
به گفته وی؛ طلاب جوان از اساتید زحمتکش خود نهایت استفاده را ببرند، این یکی از مهمترین کارها است پس بیایید در فضای مجازی برنامه ها و مباحث دینی و مذهبی حوزه های علمیه و طلاب را تبلیغ و منتشر کنیم.
 
امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه با اذعان بر انرژی و نیروی دیر پایان جوانان، ابراز کرد: اگر این توان به خوبی استفاده و بکارگیری شود می تواند اقدامات بزرگی به ویژه در فضای مجازی انجام دهد.

وی افزود: در ماجرای دختر گمشده صحرا «یسنا» جوانان در پیداکردن او در فضای مجازی تبلیغ کردند به گونه ای که بسیاری از مردم جهان از این خبر مطلع شدند.
 
به گفته وی؛ شما جوانان عزیز در هر کاری اراده کنید حتما می توانید آنرا به خوبی انجام دهید و من این را در ماجرای یسنا با چشم خود دیدم، به جای اینکه فضای مجازی را با مطالب و محتوایی که به درد دین و آخرت مردم نمی خورد پر کنیم می توان با مطالب و محتوای دینی و مذهبی کمک کار دین مبین بود.
 
تلاش نیروی انتظامی در اجرای طرح نور
امام جمعه اهل سنت شهر سیجوال، گفت: زحمات و تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم انتظامی در اجرای طرح نور قابل تقدیر است.
 
آخوند «یوسف ایری» در نماز جمعه این هفته مسجد جامع ابوحنیفه شهر سیجوال با اشاره به وظیفه همگان در قبال اجرای صحیح عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم و مسئولان نهادها و دستگاه های اجرایی وظیفه دارند در اجرای بهتر این طرح نیروهای انتظامی را حمایت کنیم.
 
به گفته وی؛ اجرای این طرح به مسئله عفاف و حجاب جامعه کمک می کند و بانوان محجبه بدانند که در این مسیر تنها نیستند؛ بلکه مسئولان کشوری و لشگری به جد و با تمام توان از این طرح اجتماعی حمایت و پشتیبانی لازم را دارند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال