Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:19:24 GMT

افتتاح جشنواره فیلم عمار در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۲۱۹۹

افتتاح جشنواره فیلم عمار در اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در اصفهان، عصر امروز به صورت مجازی افتتاح شد.

این مراسم در گلستان شهدای اصفهان با حضور خانواده شهید دکتر سعید حقیقی از شهدای مدافع سلامت اصفهان برگزار شد.

در جریان این مراسم مستند «قسم حقیقی» نیز رونمایی شد.

پدر شهید دکتر سعید حقیقی از شهدای مدافع سلامت اصفهان در این مراسم اظهار داشت: شهید دکتر حقیقی اولین مدافع سلامت در اصفهان است که تلاش می‌کرد همیشه نامش به یادگار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: فرزندم وابسته به خانواده بود و با همه گرفتاری‌هایی که داشت روزی نبود که احوال ما را جویا نباشد.

پدر شهید دکتر حقیقی ادامه داد: از میان تمام خاطراتی که از فرزندم دارم شیرین‌ترین و تلخ‌ترین آن شهادتش است.

او ادامه داد: شهید دکتر حقیقی می‌گفت اگر در خط مقدم ویروس کرونا نباشم دوستانم گرفتار می‌شوند، پس من هم مانند همکارانم برای شکست این بیماری تلاش می‌کنم.

حاجیلو جهادگر عرصه سلامت نیز در این مراسم درباره حرکت جهادی مدافعان سلامت اظهار داشت: جهاد در روایت‌ها معانی مختلفی دارد، مانند همسرداری، اگر مردی برای رزق حلال تلاش کند هم نوعی جهاد است.

او ادامه داد: تکلیف در هر شرایطی متفاوت است بعضی مواقع حضور در شلمچه و فکه، گاهی در پلدختر و خوزستان لازم است که هریک از این‌ها نوعی تکلیف حساب می‌شود، اما در این شرایط سخت بیماری تکلیف ما در بیمارستان‌ها رقم می‌خورد.

این جهادگر عرصه سلامت ادامه داد: یکی از سخت‌ترین و تلخ‌ترین موقعیت‌ها در بیمارستان‌ها رقم می‌خورد که کادر درمان با تلاش بی پایان خود بیماران را درمان می‌کنند و گاهی همان بیمار روبروی مدافعان سلامت جان می‌دهد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح جشنواره فیلم عمار فضای مجازی گلستان شهدای اصفهان شهید دکتر حقیقی شهید دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر آموزش وپرورش منطقه آزاد چابهار در آیین اختتامیه طرح سفیران سلامت دانش‌آموزی، گفت: دانش آموزان به عنوان سفیر سلامت مدرسه‌ها، باید با یادگیری مفاهیم بهداشتی و آموزش نحوه انتقال این مفاهیم به همکلاسی‌ها، خانواده و دوستان، ترویج کننده اصول سلامتی شوند.
احمد علی سرحدی تاکید کرد: دانش‌آموزان سفیر برای ایفاگری نقش موثر در ارتقای بهداشت و سلامتی در مدارس باید هم خود آگاه شوند و هم آگاهی خود را نشر دهند و به‌عنوان یک شهروند مطلوب در حوزه سلامت فعال شوند.
مدیرآموزش وپرورش منطقه آزاد چابهار ادامه داد: سفیران سلامت دانش آموزی در مدارسی که مربی بهداشت دارند، آموزش‌های مهارتی و کاربردی بهداشت فردی، تغذیه سالم و محیط زیست سالم را از مراقبان یا رابطان سلامت مدرسه دریافت می‌کنند و موظف به آموزش این مهارت‌ها به دست‌کم ده نفر از همسالان خود هستند.
سرحدی افزود:همه دانش آموزان به صورت چرخشی این فرصت را دارند که به عنوان سفیر سلامت شناخته شوند و مهارت‌های بهداشتی را تمرین و در سطح مدرسه خود عملیاتی کنند.
وی عنوان کرد: هدف از جشنواره سفیران سلامت این است که دانش آموزان بتوانند مهارت‌های فردی را در قالب مهارت‌های هنری آموزش ببینند چرا که به طور حتم اثرگذاری مطلوبی در مهارت‌های فردی و انتخاب سبک زندگی سالم دارد.
مدیر آموزش و پرورش چابهار یادآور شد: کرونا نشان داد که نقطه آغاز آموزش و پرورش سلامت است و اگر سلامت نباشد کلاس آموزشی هم وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • این ویتامین چربی کبد را دفع می‌کند | روش‌های کاربردی برای تقویت سلامت کبد
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران