Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی امروز در بازدید از نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی سیریک، ضمن گلایه از روند کند اجرایی، اظهار داشت: با بکارگیری تمام توان و از طریق تقویت ابزار لازم باید روند اجرایی این پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

وی افزود: پیگیری لازم در راستای رفع موانع پیش روی تسریع در مرحله اجرای این پروژه مهم، در سطح استانی و ملی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان با بیان اینکه هر یک از واحدهای این نیروگاه دارای ظرفیت تولید۳۵۰ مگاوات خواهد بود، اعتبار این پروژه را ۱.۴میلیارد یورو اعلام کرد و گفت: از این میزان ۸۵ درصد یعنی ۱.۲ میلیارد یورو توسط طرف روسی و مابقی از منابع داخلی دولت تامین خواهد بود. 

وی افزود: ۷۰درصد این قرارداد سهم طرف غیرایرانی و ۳۰ درصد سهم شرکت‌های ایرانی است که از توانمندی شرکت‌های داخلی استفاده می‌شود. 

هرمزگان هم اکنون دارای سه نیروگاه تولید برق است که با بهره‌برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی بندرعباس و نیروگاه سیریک تعداد آنها به پنج واحد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: کندی روند احداث نیروگاه سیریک هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد