Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چراغعلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره احتمال تعطیلی تهران در دو روز هفته آینده گفت: آلودگی هوای تهران به دلیل پایداری هوا شرایط خاصی را پیدا کرده و اقداماتی را هم در ۱۵ روز گذشته با محوریت استانداری و دستگاه‌های مطبوع دنبال کردیم، موثر واقع نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما فردا با دستور استاندار تهران قبل از ظهر جلسه‌ای را با تمام دستگاه‌های مربوطه در کمیته اضطرار درباره هوای تهران تشکیل خواهیم داد و تصمیمات مؤثری بعد از قرائت گزارش‌های دستگاه‌هایی مانند وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و محیط زیست گرفته خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: به هر حال شرایط خوبی را پیش رو نداریم و به نظر می‌رسد تا روز سه‌شنبه پایداری هوا ادامه داشته باشد و از شهروندان می‌خواهیم تا در کوتاه مدت با رعایت درجه حرارت خانه‌های خود رعایت کنند و موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های خود را کمتر بیرون آورند تا بتوانیم به بهبود شرایط استان کمک کنیم.

چراغعلی درباره تصمیم‌گیری در رابطه با فعالیت کارخانه‌های سیمان اطراف تهران گفت: این تصمیم در چند روز گذشته گرفته شد و به این کارخانه‌ها گاز منتقل شده است و به همین دلیل از شهروندان خواسته شده تا مصرف خانگی را کمتر کنند تا کارخانه‌های شهرک صنعتی را پوشش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثر کارخانه‌های اطراف تهران فعال هستند و شاخص‌ها نشان می‌دهد با توجه به کنترل ماشین‌آلات سنگین و کارخانه‌ها توانستیم کمی شرایط را بهتر کنیم، اما هنوز شرایط ناسالم است.

بیشتر بخوانید

شهروندان برای بهبود وضع هوا دمای خانه‌ها را یک درجه کاهش دهند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا هوای پایتخت استانداری تهران کارخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «نسل تیک تاکی و خیزش دانشگاه های ایالات متحده» فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

این نشست با محور بررسی ابعاد ارتباطی و رسانه ای اعتراضات دانشگاه های ایالات متحده علیه جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و با حضور یوسف خجیر عضو هیات علمی دانشگاه سوره، حمیدرضا غلامزاده کارشناس مسائل آمریکا و بین الملل برگزار می شود.

برنامه مورد اشاره با دبیری داوود طالقانی فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۴ توسط پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار می شود.

کد خبر 6096289 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • اوقات شرعی فردا یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد