Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:31:06 GMT

واکنش زیدان به شایعات جذب مدافع بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۳۲۲۴۱

واکنش زیدان به شایعات جذب مدافع بایرن مونیخ

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید ابراز امیدواری کرد در سال جدید کمتر بازیکنانی این تیم مصدوم شوند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در آخرین دیدار خود در سال 2020 مقابا الچه به تساوی دست یافته و دو امتیاز مهم را در لالیگا از دست داد. حالا این تیم در اولین مسابقه سال جدید به مصاف سلتاویگو خواهد رفت و زین الدین زیدان در نشست خبری قبل از دیدار ابراز امیدواری کرد ادن هازارد در سال جدید بتواند توانایی های خود را نشان داده و در ترکیب رئال مادرید درخشان ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار مقابل سلتاویگو: "مقابل حریفی باکیفیت به میدان خواهیم رفت و سلتاویگو همیشه عملکرد سطح بالایی داشته است. بازی کردن مقابل سلتا در لالیگا همیشه دشوار بوده، اما رئال مادرید نیز باید کیفیت خود را نشان دهد. یاگو آسپاس بازیکن بزرگی بوده که همیشه نشان داده که کیفیت بالایی دارد و می تواند سرنوشت بازی را رقم بزند.

 

 

امیدوارم در سال 2020 بازیکنان رئال مادرید کمتر دچار مصدومیت بشوند و در پایان فصل نیز موفق به فتح جام بشویم. نمی دانم تا چه زمانی سرمربی رئال مادرید خواهم بود، اما در حال حاضر خوش شانسم که چنین سمتی را بر عهده دارم و تا پایان تمام تلاش خود را انجام خواهم داد."

 

شرایط بازیکنان رئال مادرید: "مارسلو خوب تمرین می‌کند و در حال حاضر یکی از اعضای باشگاه رئال مادرید است. ما به حرفهای بیرون از باشگاه توجه نمی کنیم. من نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما در حال حاضر از اینکه مارسلو را در اختیار دارم خوشحالم. امیدواریم امسال سال ادن هازارد باشد، ما می دانیم که هازارد در این مدت شرایط خوبی نداشته، اما مطمئن هستیم به ما کمک خواهد کرد. لوکا یوویچ نیز در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است و من روی همه بازیکنان حساب باز می ‌کنم. حتی یک دقیقه نیز می ‌تواند همه چیز را عوض کند."

 

شایعات جذب داوید آلابا: "من به بازی برابر سلتا و بازیکنانی که در اختیار دارم فکر می‌کنم. ترکیب باکیفیتی داریم و می خواهم به بازیکنانی که متعلق به رئال مادرید نیستند فکر کنیم."

بایرن مونیخ دیوید آلابا زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ دیوید آلابا زیدان سرمربی رئال مادرید رئال مادرید حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!

هم تیمی سابق زیدان در تیم ملی فرانسه مقایسه جود بلینگام با این بازیکن را رد کرد.

به گزارش ایسنا، جود بلینگام چهارمین بازیکن رئال پس از والورده، رودیگر و رودریگو است که بیشترین دقایق را در زمین بوده است. ۳۱۹۰ دقیقه در ۳۶ بازی و ۲۱ گل زده باعث شده است جود بلینگام یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان در بین پنج لیگ برتر اروپا باشد و این مسئله باعث شده است تا خیلی ها او را با دوران اوج زیدان در رئال مقایسه کنند.

به گزارش اسپورتال، مارسل دسایی هم تیمی سابق زین الدین زیدان در تیم ملی فرانسه درباره مقایسه بلینگام و زیدان گفت: بلینگام عملکرد خوبی مقابل بارسلونا نداشت اما همچنان نقش مهمی برای تیمش ایفا کرد و توانست گلزنی کند. او می داند چگونه دفاع کند، قادر به زدن گل های مهم است و می تواند از هوش بازی خود به نفع تیمش استفاده کند. اما مقایسه با زیدان را قبول ندارم. با وجود اینکه استعداد بلینگام شبیه به زیدان است ولی تفاوت هایی بین آنها وجود دارد.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، تابستان ۲۰۲۳ بلینگام را می‌خواستند اما این رئال مادرید بود که او را با قراردادی به ارزش ۱۰۳ میلیون یورو به دست آورد که با تمام بندها به ۱۳۴ میلیون یورو می‌رسد. عملکرد بلینگام تا اینجا نشان می‌دهد که کاملا ارزش این مبلغ هنگفت را داشته است.

رئال مادرید صدرنشین لالیگا باید در دیدار بعدی امشب جمعه در زمین رئال‌ سوسیداد به میدان برود. رئال در دیدار قبل برابر بارسلونا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا اختلافش را با آبی‌اناری‌ها در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز افزایش دهد و به قهرمانی در لالیگا بسیار نزدیک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم